pondělí 1. března 2010

Den 9.

Pondělí

Venku krásně svítí měsíc. Je hodně nízko a obrovský jako blázen... Jen přes ty všechny větve a paneláky mi nešel vyfotit :-(. Tak jen pro inspiraci.

Mám vypozorováno, že když je úplněk (nebo před a po), tak se mi děti víc budí a mají neklidné spaní. Dnes se Kikča probudila ve 4:30 a nemohla spát... To bylo něco pro mne. Usnula v 6:30 a já v 6:45 měla nařízeného budíka. Raději nebudu psát, jak jsem byla protivná a startovala na první našlápnutí.

Dopoledne byla školička. Chodily maminky a chválily ples. Říkaly, že příští rok ho musíme zopakovat... Jiné byly zklamané, že ples prošvihly...

Dnes jsem ani nešla na gymnastiku. Monika to doufám zvládla. Je fajn mít zástupce. Celé odpoledne jsem dělala fotky a stále není hotovo.

Kájinku vyzvedla ze školky Lucka a vzala si ji s sebou domů. Holky asi nemají hraní na princezny dost. Prý teta fotila, tak třeba pošle fotečku a já ji sem doplním, co Luci? :-)

Doma máme tichou domácnost. Taťka nějak nemůže rozdýchat to, že nic nestíhám... Nějak stále nevím co dřív a kde začít. Do pátku to snad dám dokupy!!! Přijede teta Katka s Alexem a Nenynkou. Holky budou slavit!


Luci nezklamala... Nejde o kvalitu, ale o obsah. Holky jsou úžasný :-).



6 komentářů:

  1. Tichá domácnost? To mi něco připomíná :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, ... holky jsou super princezny!!!

    A kvuli nam vubec negruntuj, ... vis, co holky zvladnou za 10 minut udelat :-)

    OdpovědětVymazat
  3. holky jsou super :), si to uzily..

    k tiche domacnosti neporadim, u nas je spise italie :D

    OdpovědětVymazat
  4. Holkám to jako princeznám moc sluší:-)

    OdpovědětVymazat
  5. tak snad se ta=´tka odrazí...jsem zvědavá na katku..ale mám strach z pana Kutala..když je v nenáladě:-))

    OdpovědětVymazat
  6. To pan Kutal bude mít dobrou náladu, až přijede Katka s Alexem - to se fakt nebojím :-))). Bude pařit s Alexem hry a nikdo po něm nebude nic chtít...

    OdpovědětVymazat