středa 3. března 2010

Den 11.

Středa

Už vás vaše dítě někdy vyplo? Mě se to dnes stalo :-D. A jako zázrakem jsem měla v ruce foťák...

Chvíli jsem přemýšlela, zda se nesložit na zem a vážně "vypnout", ale raději "vypnu" Kikču a budu se věnovat chvíli sama sobě...




Dopoledne jsem byla ve školičce. Kája dnes ve školce spinká, a pak půjdeme na gymnastiku. Večer možná přijede babička Ilonka...

Je tu babička, pomáhá mi s papírováním...

Aleš včera přišel s dalšíma špatnýma zprávama ohledně jeho zdraví. Tentokrát dostal přísnou dietu na játra. Tentokrát mu nechtějí dát bioléčbu z důvodu špatných jaterek. Aleše brácha si šel pro bioléčbu téměř najisto a také nepořídil :-(. Ten má zase moc nízkou hladinu zánětu v těle :-(.

A tak jsem dnes nakupovala nízkotučné potraviny a budu hledat recepty, které by se daly jíst... Třeba taková strava prospěje i mě!

4 komentáře:

  1. Tu chvilku pro sebe si po OFFu určitě zasloužíš :-)
    A na poslední fotce je Kikča moc rozkošná. Na ni se zlobit nejde.

    OdpovědětVymazat
  2. Juuu, já chci taky vypnout :o))) To je dobře, že už vím kdo to umí.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak mám pocit, že z těch svých capartů bývám tak unavená, že vypnout ani nepotřebuju..jen se složit.
    Ale kéž by šli na chvíli vypnout oni :-))))

    OdpovědětVymazat
  4. Jo tak s ovládačem to na mě někdy provkativně zkouší tatínek, ale nemá šanci. Má slabé baterky. Ten ovladač.
    Malá je zlatá. Na všech fotkách. Ale nej je ta s potkánkem. Jak má našpulenou tu pusinku z boku. :o)))

    OdpovědětVymazat