pátek 26. března 2010

Den 34.

Pátek

Káju jsem si dnes nechala doma. Nějak jsem ráno nebyla schopná jet do školky. Emička je marod, Natálka taky, tak by tam stejně Káje bylo smutno...

V MUMové školičce měla velkou Lucku od Hanky, a tak byla spokojená. Dnes byly moc fajn děti, dalo se s nima něco dělat. To třeba v pondělí moc nejde...

Na oběd se tu stavila teta Pája (přivezla si tedy svůj vlastní, ale společně jsme poobědvaly). Zítra večer se uvidíme, tak se těším...

Po obědě jsem se snažila Kikču uspat. Usnula jsem sama a ona si potvůrka odešla hrát... Když mě přišla Kája říct, že Kiki nespí, sbalila jsem je a šla s nima ven. Tam si nás pak odchytla teta Míša a šla jsem jí obarvit hlavu, aby byla na zítřejší večer krásná :-). To jen já mám na sobě několik beďárů a pytle pod očima... Jak ze sebe udělám krásnou, to fakt netuším!!!




Jo a Meganka má nějaké střevní potíže. Ve 4:20 jsem s ní běhala po sídlišti a ráno to chuděla nevydržela a pokajdila se mi před výtahem :-(. Tak jsem si tak představila, co bude lepší, zda ji vzít ven nebo domů na balkon... Vyhrál balkon a já měla co dělat to uklidit :-(. JJ, zvířátka jsou radost, ale i starost... Jen tedy netuším, z čeho to má.

5 komentářů:

  1. Krása je v očích pozorovatele, takže si myslím, že žádná starost není namístě. Meganky je mi líto ( na Letné chodí jedna, která je jí strašně podobná, vždycky si na Vás vzpomenu) a doufám, že to brzy odezní.

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně zdravíčko i pro vaši zvířecí rodinku, pořád někdo marod, že? Pěkný víkend! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No, Meganka už je v letech... Taková babička :-(, takže stále něco. Ale dnes už je líp!

    OdpovědětVymazat
  4. hlavně, že je Megance líp.
    takové odpolední spaní je občas i u nás :)))

    OdpovědětVymazat