neděle 28. března 2010

Den 36.

Neděle

Počernické kuře

Dnes asi také nechám mluvit fotky...











Perlička dne: Babička nám vrátila v poledne holky. Přijela i s Vendy a přivezly mi dodatečně k svátku jarní kytičky na balkón. Babí mi je i zasázela do nové zeminy, aby se jim dobře dařilo, a pak jela domů makat na vlastní zahrádku... Chvíli na to, co odešla, tak mi volá, že má v autě naše autosedačky a ať jí hodím klíče od auta. Tak jsem jí řekla, že jí z okna pípnu. Pípla jsem a chtělo se mi hrozně čůrat, tak jsem si odskočila. Když jsem se vrátila, koukám, jak má babí otevřené přední dveře u spolujezdce a cpe tam první sedačku. Tak na ni ještě volám, ať mi ji nedává dopředu, ale dozadu. Kývla, ale dál tam vpředu sedačkou cloumala... Asi mi špatně rozuměla, když jsem jí říkala, že to auto má i zadní dveře :-). Představte si, že ona ji tam fakt přes přední sedačky narvala!!! Kdo zná velikost mého auta, tak to je vážně nepochopitelné (ráno omrknu škody)... A pak šla pro druhou a hodlala se mi dostat do kufru (do kterého se vejde leda tak jedna nákupní taška). Tak jsem znovu a hlasitě zopakovala, že do kufru ne, že tam se nevejde, ať ji dá normálně dozadu na sedačky, ale ať si u toho otevře ty zadní dveře :-D. Až pak pochopila... A obě jsme se shodly na tom, že si potřebuje odpočinout :-))). Jestli ji někdo pozoroval a mě poslouchal, tak se jichtě hodně pobavil :-D.

8 komentářů:

  1. Jojo nedele byla opravdu spatny den :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No, já bych v takové situaci dostala od našich babiček ještě pěkně vyhubováno:-)

    OdpovědětVymazat
  3. řídím se zásadou ..babičkám neradit-sledovat..však jsme také přežili dětství

    OdpovědětVymazat
  4. No já se taky bavila...promiň...ale jako bych to už znala...:o)))

    OdpovědětVymazat
  5. No když jsem ráno vlezla do auta, všimla jsem si, že je sedadlo spolujezdce do pravého úhlu :-). Poradila si, babička. Že jí to stálo za tu námahu :-D. No jo, příště se mi taky na hlídání může vyprdnout, když mám tak blbý auto :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Mělas mlčet Vílo, babka by třeba přidala na BMW :o))) Jo my babky provádíme kusy

    OdpovědětVymazat
  7. :-)) na všechny moje pokusy o radu má naše babička jedinou odpověď: "Vždycky jsem si se vším poradila...prosímtě... " :-))
    Někdy se s Majdou dost nasmějeme(tedy když to babi nevidí... jinak je naše hrdinství natošup pryč :-))

    OdpovědětVymazat