čtvrtek 25. března 2010

Den 33.

Čtvrtek

Tak krásné dopoledne...













A pak tak poto... večer :-(

A jak pravila prý babička mé tchýně (stará a jistě to moudrá žena): "Ženská je takový hromosvod..."

Ale nic to nemění na tom, že Lucce moc děkuji za volňásky do ZOO. Když jsem četla ráno sms, že už zvrací i Emička, věděla jsem, že když do ZOO nepojedeme, bude Kája moc smutná. A tak jsem to riskla a vyrazila s holkama sama! A užila si nádherné dopoledne...

O večeru psát nechci, jen vím, že musím trošku "ubrat"...

8 komentářů:

  1. A nežila ta babička v trochu jiné době? Snad bude večer v klídku, odpoledne jste si užili parádně. A krásné fotky, to se ví

    OdpovědětVymazat
  2. Není zač :-)
    Díky patří "babi Olině" a jejímu mužovi, od nich jsem ty lístky měla.
    Příště jedeme s vámi!
    Uber a vydrž!

    OdpovědětVymazat
  3. V ZOO je vždycky krásně! Máme celoroční vstupenku, jsem tam častými hosty...ale takhle krásné fotky odtamtud ještě nemám! ;-)

    a zvracení nás také dneska uvítalo do nového dne :-((

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotečky :-))) Hned bych se přidala....

    OdpovědětVymazat
  5. Prima výlet, navíc jste měli krásné počasí, fotky jsou nádherné, paráda:-)
    S tím ostatním držím palce, ať se to srovná!

    OdpovědětVymazat
  6. Ty dvě fotky Lemurů dole v levo mě teda pěkně zmátly:)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám tě ráda, sluníčko..uber...vždy´t víš.Fotky nekomentuju..jsou krásné a krásnější...

    OdpovědětVymazat
  8. Fotky jsou krásné, jako bych v té ZOO. Také tam chodím ráda, ale tohle bylo jak naživo, ani jsem nemusela vystrčit nos.
    A přeji, ať se mraky přeženou a je zase jasno a krásně. Jako dneska dopo:-)

    OdpovědětVymazat