úterý 30. března 2010

Den 38.

Úterý

Karlínské divadlo - konkurz na Máří Magdalénu

Dopoledne jsem měla v kalendáři napsanou Míšu a focení Lídy. Šlo o to, jak a kde... Lída (Lída Helligerová ze Schovanek) nakonec šla na konkurz na roli Máří Magdalény v Karlínském divadle. Tak jsme s Míšou a Kikčou skočily do auta a jely ji podpořit. A bylo tam i super světlo, a tak jsem si i vyfotila pár foteček... Mám radost, že se Lídě i Míše fotky líbí!






V poledne jsem zajela pro Káju. Sešly jsme se tam s Luckou a Kája zatoužila jít k Emičce na návštěvu. A tak jsem to i uvítala, neboť jsem mohla doma v klidu upéct perníčky. No, moc v klidu to nebylo, neboť jsem měla toho malého teroristu... Ale perníčky jsem upekla všechny a mohla odvézt vykrajovátka Lucce :-). A Kikča, když ji přestalo bavit mi asistovat u pečení, tak si šla hrát na balkón... Slyšela jsem, jak si hezky povídá... Jenže ona u toho povídání "přesazovala" ty čerstvě babičkou zasazené kytičky... :-D.

Emma, Viktor a Kája u Krausů...


K večeru jsem rychle vařila, myla si hlavu a ještě zdobila s holkama perníčky. Byla jsem vděčná, když Aleš přijel v 6 hodin a večeři pak dovařil sám. Já šla s Meguškou ven (Už vím, z čeho měla to střevní trápení!!! Vyšel z ní obal od šunkového salámu, který jí nejspíš věnovala Kristýnka...). Pak jsem se oblékla, namalovala a šupajdila s Míšou na Palmovku, kde hrály Schovanky. Myslím, že jsme si to moc užily :-D. Byla sranda...

Schovanky

1 komentář: