neděle 14. března 2010

Den 22.

Neděle

Dnešní blog patří myšákům. Mám radost, že se Hopsi výrazně zlepšil, lépe dýchá, je čilejší (nezdrhá a žere)... Odpoledne jsme vyzalili na výlet - směr Veterinární klinika Anděl. Hoši vyfasovali atb na 3 týdny. Pan doktor je toho názoru, že je třeba je pořádně zaléčit. Minulá léčba byla krátká a tudíž se jim to tak rychle vrátilo. Hopsimu se teď i lépe dýchá díky kortikoidům, za tři dny se tedy uvidí, zda to bude zvládat i bez nich...



Cestou zpátky jsme zajeli do Fashion arény. Já mám džíny!!! Hned první krám a první kus, co jsem si zkusila! Vsadila jsem na klasiku - Levi's. Žádné výstřednosti, žádné zběsilé barvy ani díry... Ještě bych do nich mohla krapet zhubnout a bylo by to ještě lepší :-). Opět mám motivaci...

Jen ten náš taťka, to je vám případ!!! Prodavačka mi říká, zda nechci ještě jedny, že by byly za půlku... On stojí vedle mne a mlčí... Já že ne, že jedny stačí. A víte co mi pak řekl?!!! Že kdybych nebyla tak hrrr, tak si mohl také jedny vybrat a mít je za půlku!!! Já myslela, že mě z něj už dnes trefí. Byla jsem ochotná to i s tou prodavačkou domluvit... Ne, on NECHCE! Jemu se žádné NELÍBÍ. On bude raději dál chodit v těch roztrhaných... :-((( Asi potřebuje cukr a cigáro. On vám má teď takové stavy, že bych ho přetrhla...

No, dnes nemám nejlepší den. Už ráno stálo za to - Kiki vstávala v 6 :-(. Pak si dělala Kája z Aleše srandu, že žlutá pastelka je růžová... A on mi pak vyčetl, že se těm dětem málo věnuju, že nic neumí... No, také jsem mu něco řekla... A pak přišla tchýně a to ho asi zachránilo. Jen mu přinesla zákusky a já myslela, že padnu!!! Prý nevěděla, že to taky nesmí :-(. No, je toho na něj dost - nekouřit, nejíst to, na co byl zvyklý a dokonce přestal brát prášky na záda... Ale kdo to má vydržet, že?! Ale co, zítra bude zase líp... Půjde do práce a uvidíme se až večer. A to nás ještě navštíví nejspíš moje mamka.

PS: A to mi ještě Kája zamotala do vlasů žvýkačku!!!

6 komentářů:

  1. alespoň, že ty džíny trošku zachránily dnešní den.
    Zítra bude líp!!

    OdpovědětVymazat
  2. Máš Vílo super jeansy :o)
    Co já bych za to dala abych se v nich mohla vlnit.
    A Aleše neber v těchto dnech moc vážně, ono takové omezování vyvolává stavy, no kdo to nezná nevěří.

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji myšákům, ať jim atb. brzy zaberou. Jak se jim vlastně podávají? U psa je mi to jasné, ale u myšáka?
    Gratuluju k novým džínsům:-)Omezování vyvolává nevrlost i u mě. Potřebuju sundat pár kil ze svého pozadí (abych mohla mít i já džíny:-) a nejspíš budu vrčet taky:-(

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k džínám, a když byly hned napoprvé, je to o to lepší:-) A omezování čehokoliv je dost náročné, takže až se to vstřebá, tak i manželova nálada se zlepší. :-)Pamatuji, když jsem přestávala kouřit, nebylo to jednoduché:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám radost, že kysákům je lépe. :o))
    Nové džíny ti přejua nehubni. Ony se vždy trochu poddají, takže by ti pak padaly. :o))
    K manželovi nevím co říct...asi, že ...Někteří muži jsou všichni stejní. :o))

    OdpovědětVymazat
  6. Džíny se vytáhnou,tak nehubni, pak ti budou velké! ;-) Myšákům přejeme hodně zdraví a tobě pevné nervíky s tatíkem. Má to taky těžký, on si to časem zpětně uvedomí, že byl protivnej na ty svoje nejbližší kočičky a bude mu to líto!

    PS: U Žirafků se nespalo a hodně blinkalo :-(

    OdpovědětVymazat