úterý 16. března 2010

Den 24.

Úterý

Už víte, po kom je to naše dítě blonďaté a modrooké??? :-)





Mamku chytla brzy ráno migréna. Má u nás schovaný v lednici čípek. Bez něj by byla asi nepoužitelná :-(. Když jsem se vrátila ze školky, bylo jí už líp a Kikču dokonce naučila říkat nové slovo: "kakala" :-). Takže když jsem přišla, hlásila mi Kiki, že "kakala boba"... Takže "K" říkat už umí, ale "Kiki" ani "Kája" prostě neřekne. Je to zkrátka "Tyty" a "Tája" :-))).

Já připravuji věci na prodej. Zítra už začne příjem věcí do burzy a já budu od čtvrtka do neděle asi krapet zaměstnaná... Tak se omlouvám, kdybych náhodou trošku ten blog flákala! :-)

Je večer, tatínek ještě není doma. Uvařila jsem mu dietní rizoto a už neměla chuť vařit něco normálního, a tak i holky dnes dostaly dietní stravu. Myslím, že jim to neuškodí...

Sedím u PC a za zády poslouchám, jak Kája učí Kikču mluvit...
Kája: "Kiki, řekni PINĎA!"
Kiki: "Pija!"
Kája: "Kiki, řekni mámě, že je PINĎA!"
Poslušná Kikča zavolá: "Mami, Pija!" a obě z toho mají záchvat smíchu... No, není u nás veselo???

13 komentářů:

  1. To jsou úžasný fotky!!!! :o) Moc to babičce i vnučce sluší! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Babička je opravdu pěkná ženská. Moc. :o))
    A Kiki je zlaťouch a "tutkování" si užij bude ti po něm smutno. :o))

    OdpovědětVymazat
  3. Obě jsou na fotce moc pěkně, podoba se nezapře:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Uchvátily mne ty fotky - ani na to co jsi psala, jsem se nemohla soustředit. Máma je kočka, Šárče má štěstí :))))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak naliskat mi, píšu něco jiného, než myslím :))), omlouvám se
    Samo, že jsem myslela Kiki...

    OdpovědětVymazat
  6. Já taky občas píšu blbiny..a ony jsou obě modrooké..i Šárče..jen by se kikča do Šárčete vešla třikrát:-))))

    Co tatínek, už má lepší náladu?

    OdpovědětVymazat
  7. Sluší jim to, hezká fotka.Maminku s migrénou lituji, dobře to znám. Hlavně, že ji udolala. A holky se hezky učí mluvit, je to veselé učení:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Holky modrooký :o) to je naše Míša taky po babičce Jarušce, narodila se hnedookým brunetovým rodičům :o)))) babi je kočka !
    No a Kiki je Pepovo favoritka. Vždy se doma chlubí "potkal jsem Kristýnku!" :o)))

    OdpovědětVymazat
  9. Babi nejen že je kočka, ale jsi jí děsně podobná, víš to?
    Děti jsou k sežrání, jak se domlouvají proti rodičům :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Luci, myslíš? To dělá ta mimika :-) a taky jsem po ní asi dost "aktivní"... Chudák Aleš...

    OdpovědětVymazat
  11. Aranelko, Kiki je takové populární dítě na našem sídlišti :-D. Už pár rodin ji tu chtělo adoptovat :-))).

    OdpovědětVymazat
  12. Andy, tatínek dnes večer veselý :-D. Tak je to fajn...

    OdpovědětVymazat