neděle 21. března 2010

Den 29.

Neděle

Jsem doma a sama. Teda tak úplně sama ne. Společnost mi tu dělá Megan s Benjiem a myšáci (u kterých probíhá léčba a vypadají dobře).

Včera v noci mi volala mamka, že děda si dnes ráno holky vyzvedne a v pondělí ráno vrátí, aby byly chuděry také na čerstvém vzduchu. Budou s babičkou a dědou zahradničit a sázet jahody. Dostaly raději náhradní obuv i oblečení, neboť věřím, že se do toho pustí s chutí... :-D.

Když jsem to holkám ráno oznámila, začala Kristý nadšeně křičet "Jééé, babí, děda, teta, Ara..." Běžela za Kájou jí to také říct (ta ale bohužel nepochopila, co tím Kiki myslí). Pak stále "Brm,brm, Tája, Tyty, děda, bába...". Rychle si balila věci :-). Ona je takové moje sluníčko. Ze všeho nadšené, nic jí nevadí... Jen dnes vstávala v 5:30 (jak je venku světlo, tak vstává čím dál tím dřív) a stále po mně něco chtěla... A já jak byla nevyspalá, tak mi tak trošku ruply z Káji nervy (ona a její oblékání - prostě jí plno věcí vadí a já na to její extrakňourání prostě nemám občas náladu). Slízla to pak i Kiki, které jsem několikrát opakovala, že do toho DVD přehrávače nemá cpát ta DVD... Je totiž vysoko a ona pak slítla ze židličky, kterou si tam přistavila. A tak, dostala vynadáno i ona (chudáci sousedi, ti si museli v neděli ráno myslet něco o hysterické sousedce a chudácích dětech). Aleše mé ječení také probudilo, i tomu jsem pak něco řekla... Měl být raději ticho.

On se pak oblékl s tím, že jede pryč. Jede pomáhat na krám babičky šéfovi. Otevírá třetí. Aleš mu pomáhal několik víkendů na těch prvních dvou a slíbená odměna za to ještě ani neproběhla. Tak jsem v záchvatu vzteku ucedila něco i na jeho adresu a bylo mi jen suše sděleno, že tam nejede kvůli odměně, ale kvůli tomu, aby nemusel být se mnou doma! A měla jsem to!!!




Takže když holčičky moje odjely, zůstala jsem doma úplně sama. Vzala jsem hafíky ven a říkala si, že kdyby mě někdo teď potkal, musí si o mě říct, jak hrozně se tvářím (prostě výraz totálně "nasr..." ženské). A já vážně někoho potkala! Takového starého dědečka (tak přes 80 let), který venčil svého hrozně milého kokršpaněla... Tak jsem ho s pomalu nuceným úsměvem hezky pozdravila a on se na mne usmál a pravil: "Vy s tím pejskem vypadáte jako KOMTESA ZE ZÁMKU!" :-DDD Lidi, já myslela, že padnu!!! Začala jsem se hrozně smát (už ne tak nuceně) a řekla mu, že to snad ne, takhle po ránu (nenamalovaná, neučesaná, naštvaná...)... Pak jsem si tak v duchu řekla, že chudák pán v jeho letech už asi taky špatně vidí, jen toho mého velkého psa nelze už přehlédnout, a tak jsem mu připadala krapánek "pohádkově" :-D.

Doma jsem si pak dala snídani. Uvařila kafíčko a snědla všechny koláčky, které jsem včera koupila pro návštěvu, která nedorazila... S plným pupkem jsem "královsky" odkráčela do hajan a spala a spala jako "Šípková růženka" :-D. Po 12. hodině jsem se v klidu probudila, zasedla k PC a dala se do psaní tohoto blogu :-).

Má nálada je pryč, na tváři mám úsměv a půjdu vyvenčit hafany. Třeba opět potkám někoho milého, kdo mi řekne, že vypadám jako princezna nebo víla (to když potkám tetu Karáskovou, tak se mi to určitě i splní)...

TAK HEZKÝ PRVNÍ JARNÍ DEN VŠEM!!!

Na procházce s hafíkama jsem se snažila najít "jaro". Moc se mi to nedařilo :-(.



Volala mamka a holky se mají dobře. Teď jsou s dědou na procházce... Hodně jedly, Kikča dlouho spala... Tak mám radost!

7 komentářů:

  1. Jo a z Aleše si nic nedělej, to potrvá ještě tak dva měsíce a zatím bude lepší když se bude vybíjet mimo domov i zadarmo :o))) pamatuju si ty absťáky

    OdpovědětVymazat
  2. Gábi, to dopolední spaní tedy závidím :-)
    Udělejte si prima večer, bude líp...

    OdpovědětVymazat
  3. Nojo, někdy to hold jiskří ;-)
    Spánek závidím. Na ten nemám pořád čas :-(
    A představa komtesy Gábi s "psíkem" je tedy více než komická :-)) Co ti chlapi nevymyslí ... ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. I ja bych se chtela kralovsky vyspat :-) Ani bych nemusela kralovsky, stacilo by mi vyspat se poradne.
    A udelejte si "kralovsky vecer", kdyz nemate holky doma :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Není nad to se pořádně vyspat, svět hned vypadá veselejší:-)
    Komtesa ze zámku po ránu, bez nalíčení, to není špatné:-)

    OdpovědětVymazat
  6. No já zas vím, po kom je kiki taková pohodová...jsi pro mě soukromým názvem gábi-sluníčko...(o naší gábi se to ale říct nedá:-)

    OdpovědětVymazat