středa 17. března 2010

Den 25.

Středa

Ráno jsem cítila jaro ve vzduchu... Slyšela ptáčky zpívat... A k tomu všemu mi Aranelka nechala u sebe na blogu ocenění :-). Bylo to opravdu krásné ráno...



Mých 7 nej:
- miluji svoji rodinu a jsem ráda, že je všechny mám...
- mám ráda své přátele a kamarády...
- miluji focení a fotky jako takové (i na návštěvách si ráda prohlížím albumy)...
- miluji zvířata - bez nich bych si svůj domov neuměla představit...
- mám ráda dobré jídlo (od malinka jsem velký jedlík, který si vždy přidával, jen teď už to je na mě znát :-D)...
- mám ráda pohyb (co sním, musím vycvičit na gymnastice)...
- mám ráda svoji práci v MUMu (zde se mohu uplatnit i s dětma a realizovat se)...

Toto ocenění posílám dál:

Katce
Wlčici
Aye
Janině
Aghi
Fíkovic rodince
Handíkovi

Je večer a já jsem utahaná jako kotě. Taková normální středa, kdy dopoledne byla školička, odpoledne gymnastika. Mezi tím jsem musela uvařit, aby bylo večer co jíst... Nepovedlo se mi uspat Kikču, ale tak nějak to dnes zvládla a ani tolik neprudila :-).

9 komentářů:

  1. Téééda, moc děkuju za takové ocenění!!! Vážím si ho!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Gabčo, moc jsi mě potěšila :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Gábi moc děkuju. :o) To si nezasloužím...

    OdpovědětVymazat
  4. Jůůů to je krásné překvapení takhle po ránu. Móóóc děkuju!

    OdpovědětVymazat
  5. Gábi, máš u mě na blogu ještě jedno:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Gabro, díky! ..a gratuluju. Já k tobě na návštěvu chodím taky moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji a zaroven moccc dekujiii ...

    OdpovědětVymazat