středa 31. března 2010

Den 39.

Středa

Dnes na mě dolehla příšerná únava... V MUMu to bylo náročné... Já bych šla tak spát!!!



No, snad se proberu na gymnatice...

6 komentářů:

  1. Gábi, dneska je příšerně unavený den! Potvrdilo mi to už několik lidí. Tak si nic nevyčítám, jsem unavená a nesnažím se s tím nic udělat, a jsem v klidu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jste mne holky uklidnily, že je unavený den. Anežka měla mít dnes divadelní premiéru a po obědě ulehla s horečkou. Ach jo. Tak to snad bude únavou a ne nějakou virozou.:-(
    Šupky dupky večer do postýlky a spát a spát. :-) Veselé Velikonoce!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem na tom s únavou stejně, nejspíš to bude i změnou času...

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se tady tak motám a Toníček usnul jen co ze školy dorazil

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, jo, jarní únava trápí i mě. Tupě zírám a jsem zralá do postele. Už teď. Tak snad zítra bude líp. Jsem ráda, že v tom nejsem sama. Asi bych také měla popřemýšlet o gymnastice:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem spíš magor než unavená:-)))

    OdpovědětVymazat