úterý 9. března 2010

Den 17.

Úterý

Ta rýma mě asi zničí... Naopak můj muž je pln elánu, srší humorem... Ráno byl vzhůru už v 6 hodin a dokonce se usmíval! Přijde mi, že mu dieta a nekouření hodně svědčí. A doufám, že mu to i vydrží. Bych dnes potřebovala krapet toho jeho nadšení. S ucpaným nosem mi to moc nejde :-(. Mám pocit, že mám hlavu plnou rýmy.

Odpoledne nás pozvala na kávičku teta Radka. Donesla jsem medovníček, tak jsme si pochutnaly a ona mi pak zapůjčila nářadí na boj proti rýmě :-). Tak inhaluji, cucám homeopatika, ale zatím odezva žádná. No, chce to čas...

Tak dnes tu máme našich holek milovanou Elišku (Kája říkala, že až se jí narodí holčička, bude se jmenovat Eliška):

6 komentářů:

  1. Kdyby nebyl Filip Filip, byl by Eliška. Před 13-ti lety to ještě nebylo tak profláknuté jméno. Ale je moc hezké.
    "Vaše" Eliška má krásná kukadla.
    A manželovi ten elán dopřej. A trochu ho zaměstnej, když on teď má energii a ty rýmu. A vydrž kočko. Bude líp.

    OdpovědětVymazat
  2. Kdyby naše Anežka nebyla Anežka, byla by to Eliška:-) Jméno jsme změnili cestou do porodnice:-)
    Malá Eliška má krásně modré oči!
    Přeju rychlé vítězství nad rýmou!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jo Vílo, to sis tu rýmu před pár dny dovolit nemohla. No, tak nyní, když jsou ty prázdniny :o)))
    Eliška roste do krásy !

    OdpovědětVymazat
  4. Rýma=prapůvod všech nemocí!! My s rýmou končíme vždy u dr.- Martina uši, Majda dýchání a já dutiny. Takže chápu tvé rozpoložení. Máme inhalátor i el.odsávačku- ta je super, ale stejně je to děs.
    taky ti to hezky vyšlo na prázdniny, viď.... :-(
    tak hodně pít a ať jsi brzy FIT!

    OdpovědětVymazat
  5. Gábi, Emičky miminko se bude jmenovat Karolínka :-)
    Čáry máry fuk, ať je rýma brzy fuč.

    OdpovědětVymazat
  6. No malá je kouzelná, už jsme měla tu čest:-)

    OdpovědětVymazat