pondělí 29. března 2010

Den 37.

Pondělí

Pondělí jako každé jiné pondělí. Školka, školička, spaní, vaření, gymnastika... Dnes jsme přidaly ještě společné večerní venčení Megan. Konečně také chvíli svítilo sluníčko. Kája se podivovala nad tím, že jedeme z gymnastiky tak brzy... To světlo jí mate :-).




Hopsi už zase utíká z klece :-(. Dnes večer to bylo málem sebevražedné, neboť tu byla babí s Benjiem a ten je vycvičený v krámě chytat "myšičky". H. stále bere atb, ale je vidět, že se začíná opět horšit... Ach jo.

Já jdu ještě připravit těsto na perníčky, abych mohla zítra s holkama péci. Aleš ještě není doma. Pomáhá opět známému na krámě :-(. Ach jo... Teď bych mohla zase hudrat já, že vůbec není doma...

9 komentářů:

  1. Ježiš, no jo, zase perníčky
    Dáš mi zase recept? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já na Velikonoce perníčky nepeču ale u Moniky mají taky krásné, tak že bych taky ? Fotky jsou krásně jarní

    OdpovědětVymazat
  3. fotky jsou krásné :)
    Tak perníčky se u nás nepečou..ale, ne že bychom je nebrali :))

    OdpovědětVymazat
  4. 400g hl. mouky
    120g cukru
    160g medu
    60g másla
    2 vejce
    1/2 lžičky jedlé sody
    2 lžičky perníkového koření
    na barvu trošku kakaa
    - vypracovat těsto, uležet v lednici
    - vykrájet, potřít žloutkem s kapkou mléka
    - péci na 200 4-5 minut

    OdpovědětVymazat
  5. U nás se také perníčky nikdy nepekly, ale já koupila takové zdobící tubičky a myslím, že budou holky nadšené, až je budou zdobit. A také jsem si zapůjčila velikonoční vykrajovátka... Těším se :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Gábi, a nemůžem si pak půjčit ta vykrajovátka? :-) Tubičky jsem taky včera koupila, když jsem viděla, jak to dětem na Kuřeti šlo - oběma.

    OdpovědětVymazat
  7. Jelikož to jsou vykrajovátka Hanky z MUMu, tak to jistě nebude problém :-). A je fajn, že tyhle perníčky jsou měkké hned, tak nebude vadit, že je děláme na poslední chvíli :-).

    OdpovědětVymazat
  8. Letos perníčky upekly děti z vlastní iniciativy a moc se jim povedly. Bohužel, byly tak dobré, že zmizely kosmickou rychlostí, takže jsme zase bez perníčků:-)Díky za recept, vyzkoušíme ho.
    Hopsimu přeju hodně zdravíčka!

    OdpovědětVymazat
  9. Taky nepeču..píšu..mohlo by se k nám z počerenic něco přesunout:-)))

    OdpovědětVymazat