pondělí 8. března 2010

Den 16.

Pondělí

Od rána svítí sluníčko a stále mi chodí gratulace k svátku :-). Já dnes vlastně slavím 2x, neboť je i MDŽ a můj pradědeček by měl dnes narozeniny...

Včera jsem od našich dostala tuto růžičku. Má vydržet čerstvá 730 dní! Dovoz až z Ekvádoru. Je napuštěná čímsi... Nesmí přijít do styku s vodou, tak ji mám ve váze bez vody a kochám se její krásou. Prý ji mám opatrně luxovat, až se mi zapráší :-D! Ale upřímně - lépe dostávat čerstvé a pravidelně než 1x za 730 dní jednu :-))) (tím myslím od manžela).


V poledne jsem si odchytla pošťáka. Doručil balíček od tety Simči. Jsem si připadala, že jsou druhé Vánoce :-). Blázínek poslala takových dárečků. I Kikče, aby jí to nebylo líto! Tak moc děkujeme!!!

Dnes mám tak dobrou náladu, jen mě krapet ubíjí rýma...

Až se Kikiča vyspinká, pošupajdí k tetě Míše a já si vezmu její Natálku a pojedeme na gymnastiku. A večer mě Míša pozvala do kina!!! Juchů!!! Půjdeme na Ženy v pokušení... Už se těším!

S Míšou jsem se spřátelila vlastně díky plesu. Byl mi na ni předán kontakt, že nám bude ples grátis moderovat. Tak jsem jí volala s tím, že si upřesníme podrobnosti... Jaký trapas! Já to na ni vybalila jako hotovou věc a ono nic domluvené nebylo :-). Ale nakonec to klaplo. Míša byla úžasná a já mám teď moc fajn kamarádku!!!

PS: Kino se mi moc líbilo a doporučuji! A Aleš přestal kouřit!!! Tak jsem zvědavá, jak dlouho to vydrží...

9 komentářů:

  1. Gábi, všecičko nejlepší k svátku!!! :o)
    Ta růže vypadá luxusně! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší k svátku Vílo !!!
    Růže vypadá nádherně. Přes fakt, že jsem pro klasiku přemýšlím kolik taková růže stojí a kde se dá koupit :o)
    A hezký večer v kině !

    OdpovědětVymazat
  3. Růže je opravdu krásná. A jsem zvědavá na zprávy o kině, ten film mě zaujal, také se chytám.

    OdpovědětVymazat
  4. Znám jen velkoobchodní cenu, která je kolem 600,-- za růži. Kolik budou stát maloobchodně, to fakt nemám tušení. Dováží ji teď jako jediný mámy účetní...

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ještě jednou po novu... ;-) všechno nejlepší k svátku Gabčo!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky Gágo, taky přeju všechno nejlepší k svátku, hlavně zdraví a pohodičku :-)
    Ája a kluci Koliandříci

    Snad se taky konečně nějak uvidíme. pa

    OdpovědětVymazat
  7. Gábi, k svátku všechno nej... a trochu větší dávky snad už jarního sluníčka ;-)

    Růže je pro mne novika! To k nám na sever ještě nedošlo :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Všem děkuji za gratulace k svátku.

    Jinak film se mi moc líbil a vřele doporučuji! Wlčice ho moc hezky popsala na svém blogu :-). Dobrou noc...

    OdpovědětVymazat
  9. Tkaže ode mě tu gratulaci nemáš..a to tě miluju:-)

    OdpovědětVymazat