pátek 19. března 2010

Den 27.

Pátek

Mám pocit, že jsem skoro nespala. Nemohla jsem usnout, pak se budila Kikča a nakonec v půl sedmé budíček... A pak už jsem se nezastavila. Každou minutu jsem byla v poklusu. Jela jsem dát Káju do školky. Cestou domů jsem se stavila u Haislů a ukázala jim věci na dvojčátka. Evča si vzala skoro všechno. Pak rychle domů (zaparkovala jsem až u benzínky, neboť bylo čištění silnic u nás na sídlišti a nechtěla jsem dostat pokutu), aby Aleš stihl před 8. také odjet...

Poprosila jsem tetu Míšu, zda by si nemohla vzít Kikču. Věděla jsem, že u ní jí bude líp, než se mnou v MUMu. Holky to zvládly skvěle. Kristýnka dostala i oběd a vyspinkala se... Dokonalé hlídání :-). Míšo, moc děkuji!!!

A na burze to byl hukot! Zítra bude pokračování...




V poledne jsem dojela pro Káju s Emmou a zašla s Megankou do číny pro oběd. Než byl oběd hotový, pozorovala jsem policistu u přechodu, jak zastavuje auta, aby mohli chodci bezpečně přejít. Nevěřila jsem vlastním očím a pan policajt také ne. Některým to bylo úplně putna, že je tam přechod a ještě ke všemu, že jim policista ukazuje, že mají zastavit... Ufff. Když jsem přes tento přechod přecházela já, optala jsem se ho, zda to bude bezpečné :-DDD. Tak jsme se zasmáli, že jsou ti lidé dnes fakt neuvěřitelní. Holt je pátek... I já jsem si dnes rozmyslela, odvézt holky k našim...

3 komentáře:

  1. No tak pátek na silnici byl dost drsný. Je vidět, že je hezky a vyjeli už úplně všichni. Přeji úspěšnou sobotní burzu.

    OdpovědětVymazat
  2. ty jsi taková akční žena, gábi:-)

    OdpovědětVymazat
  3. To tedy jo, žena činu! Přeju, hladký a úspěšný průběh burzy:-)

    OdpovědětVymazat