pondělí 22. března 2010

Den 30.

Pondělí

Já mám ty pondělky docela i ráda :-). Dopoledne školička (Lucka mi donesla ty kapičky, tak si je od zítra začnu kapat)... Děda mi tam dovezl holky, a tak jsem ani do školky nemusela uhánět. Vyvenčily jsme pak Meganku a jelikož Kikča nehodlala spát, vyrazily jsme ven, když bylo tak krásně!

Kája si vzala kolo, Kiki motorku a už drandily směr hřiště. Tam jsem se vyhřívala na sluníčku, povídala si se spolumamkama a vůbec mě netrápilo, že bych doma měla něco dělat :-). Došla jsem akorát na nákup a zaúkolovala ségru, aby než přijedeme z gymnastiky, uvařila večeři.





Po gymnastice jsem si nadlábla pupek a vrhnu se na žehlení... No, nic moc program, co? :-)

5 komentářů:

  1. ber to pozitivne, koukni kolik si toho zvladla a dokonce s nadsenim :)

    OdpovědětVymazat
  2. Žehlení mám za sebou. Většinou žehlívám u Růžovky ale zítra mám nočku :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Uzivej slunicko,... vzdyt jsme na nej cekaly dost dlouho!!! Prace neutece. Rid se hesla:" Co nemusis delat dnes, nedelej ani zitra a budes mit dva dny klid" :-)))

    Pekne fotecky, ... a koukam, jak Kaja uz lita na kole

    OdpovědětVymazat
  4. No já na topůjdu zítra u R"žovky, dnes byla na progr. diplomka..kdy taky není:-(

    OdpovědětVymazat
  5. Konečně náznak mateřské dovolené, no ne?

    OdpovědětVymazat