neděle 7. března 2010

Den 15.

Neděle

Dnes bylo pokračování oslav. Úplně jsem zapomněla, že mám zítra svátek :-). Tak i já jsem dostala dárečky...

Když jsme přijeli do Písnice, svítilo nádherně sluníčko a taťka si v dobré náladě myl auto. Je fajn ho vidět, když se usmívá a vtipkuje. S holkama jsme se podívaly na zvířátka a vyfotily Aru.

Mamka s Luckou uvařily oběd. Byla husa s bramborovým knedlíkem a zelíčkem. Mňam. Jen Aleš dostal dietního králíka s bramborem... Teta Lucka udělala Káje úžasný dort s jahodama. Byla to nepečená mňamka! Jen já už jsem tak moc přeslazená, že sladkosti nechci hodně dlouho vidět...

Od našich jsme vyrazili k prababičce Danušce, která bydlí kousek od našich. Ta je také Ryba, a tak jsme jí popřáli k narozeninám. Potkali jsme se tam s Aleše tetou Maruškou a bratránkem Lukášem, tak jsme si po dlouhé době pokecali... Kikča nespala, a tak začala být pěkně protivná. Chtěla se jít koupat a prudila, tak jsme brzy zaveleli k odjezdu... ˇ

A teď si užívám večera, kdy NIC NEMUSÍM! Před sebou mám týden jarních prázdnin (i MUM je zavřený), a tak se těším, jak si to užiju!!!








8 komentářů:

  1. Všechno nejlepší k svátku...,krásný den jste měli..

    OdpovědětVymazat
  2. Přidávám se ke gratulaci a přeji všechno nejlepší k svátku:-)
    První fotka s kočičkou vypadá letně,jahodový dort též:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak už je osmého, tož přeji všechno nejlepší k svátku. Krásný sváteční a prázdninový den, nejlépe se šampaňským:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Gábi, přidávám se ke gratulantům.
    A užijte si krásný prázdninový týden! :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Je to z fotek cítit až k nám do Valmezu - pohoda a úžasně prožitý den z nich sálá na sto honů:-)

    A dnes všechno nej k svátku !

    OdpovědětVymazat
  6. Gábi, všechno nejlepší k svátku!!! A Kájince k narozkám! Teda to už je baba! ;-) Aghi

    OdpovědětVymazat
  7. ty tvoje fotky, beruško...jsem hotová vždycky..takže ještě jednou všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat