pondělí 15. března 2010

Den 23.

Pondělí

Už jsem se začínala těšit na normální pracovní týden :-). Káju jsem ráno odvezla do školky, omluvila Natálku, která má neštovice (Kája nic, takže asi vážně bude očkovaná) a vyrazila do MUMu. Dnes jsem měla školičku s Luckou. Dětí málo, žádný zlobivky, a tak to bylo moc fajn dopoledne :-). Bavilo mě pozorovat Kikču, jak už se zapojuje mezi "velké" děti a jak i ony ji berou hezky mezi sebe.

Kristýnka staví...



Teď Kiki spí a já si užívám ticha... Půjdu poklidit. Večer přijede moje mamka, tak ať se nelekne :-). Pak sjedu pro Káju a tradá na gymnastiku. Monča minule říkala, že nám přibyla další holčička. No, nadšená nejsem :-(. Už takhle je dětí moc a potřebovala bych je spíš zredukovat než přidávat další... No, horší je, že to potvrdila hlavní trenérka a já s tím teď už asi nic nenadělám.

5 komentářů:

  1. ono na těch obyčejných dnech něco bude...

    OdpovědětVymazat
  2. Řeknu ti, sledovat Kiki jak se proměňuje, to je paráda. Hodně foť, páč čas letí neuprostně ať máš co nejvíc vzpomínek

    OdpovědětVymazat
  3. Co to tam máte za hezké kostičky???

    OdpovědětVymazat
  4. Máte to v MUMu moc pěkné, mám ráda veselé barvy. Kostičky se mi taky líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty kostičky jsou z papíru. A co mě na nich úplně nejvíc fascinuje - ony unesou i váhu dospělého člověka. Dá se po nich i chodit :-).

    OdpovědětVymazat