pátek 12. března 2010

Den 20.

Pátek

Chápete to, ono venku zase chumelí!!! O tom mrazu šíleném ani nemluvím... Leze mi to už krkem. Kdybych nemusela, tak nikam nevylejzám, ale musela jsem s myšáky na veterinu a Kája nutně potřebovala se mnou. Kristýnku jsem nechala u Míši. Tak moc se tam těšila, že se tu začala rychle sama oblékat a i batůžek si připravila...

A tak dnešní foto je od Míši - Kristýnka s Natálkou


Já jela tentokrát na veterinu k Andělu. Byla mi doporučená od chovatelky a musím říct, že jsem byla také maximálně spokojená a ani ze mne tolik peněz pan doktor nevytáhl. Hopsi je na tom špatně. Opět se mu hodně blbě dýchá a zhubl. Dostal dvě injekce a v neděli se uvidí, zda vůbec to bude mít cenu... Dostal šanci a uvidíme, jak se s tím popere. Tchilli to nemá nijak vážné, nicméně atb dostal raději také. :-(

Cestou domů jsme tetě Míše koupili sněženky. Taková malá trošička jara v tomhle nečasu...

Je večer a já čekám na tchýňku, až si přijede pro holky... Vezme si je na noc, juchůůů!!! Teď ji jen naučit žehlit a budu na tom skoro tak dobře jako je Aghi :-DDD.

10 komentářů:

  1. Copak to ty vaše myšáky pořád trápí??? :o( Snad jim ta antibiotika zaberuou a vylížou se z toho, aby bylo veseleji!!! :o)

    Na fotce bych Kristýnku skoro nepoznala. :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Hopsi má hodně nemocné průdušky. Úplně to v něm chrastí, zase začal utíkat a přestal žrát :-(. Tak už je slaboučký... On ten první doktor říkal, že se jim toto často vrací. Ach jo, včera večer se začal pomalu dusit, tak jsem musela vyrazit za lékařem.

    OdpovědětVymazat
  3. Myšákům držíme palce!!! A sněženky jsou krásný nápad! Taky si dojdu udělat radost :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Kiki je jak velká..už...tak ty sui užíváš volna?:-)

    OdpovědětVymazat
  5. KOukám, že když už nemarodí děti nebo ty, tak alespoň kysáci...to je smůla. Tak přeju brzké uzdravení kočky a myši. :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Jen jestli to ti myšáci nemají z té nekonečné zimy. Ta by porazila i daleko větší tvory, než jsou potkani. Tak ať se brzy udzdraví, sníh sleze, mráz zmizí a sněženky ať jsou i v přírodě. A i s tím žehlením ať to vyjde:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Gábi,prosím tě můžeš mi prozradit kdo ti dělal vylapšení blogu?Vím,že tu byl odkaz,ale nedaří se mi ho najít :-) .Kuju.A přeju myšákům brzké uzdravení :-) .

    OdpovědětVymazat
  8. Brzké uzdravení těm malým tvorečkům!

    OdpovědětVymazat
  9. Tu úžasnou úpravu blogu mi dělala Handy :-).

    OdpovědětVymazat
  10. Přeju myšáčkům hodně zdravíčka! Snad už bude tepleji...sněženky mám taky moc ráda!

    OdpovědětVymazat