středa 10. března 2010

Den 18.

Dnes byla na programu pětiletá prohlídka Karolínky. Byly jsme objednané na 9:15, takže byl čas se i ráno v klidu vyhrabat z postýlky, dojít pro pečivo, přichystat Aleškovi zdravou sváču a vypakovat ho s jeho veselou náladou do práce.

Když už jsme byly u doktorky, vyprosila jsem pro Kikču kapičky do nosu (samozřejmě jsem počítala s tím, že si je začnu kapat také). A hned mám pocit, že se mi ulevilo!!!

Karolínku jsem musela dopředu připravit na to, co po ní bude pani doktorka chtít. Ona občas nevidí důvod, proč by se měla před někým svlékat nebo předvádět... Tak mi slíbila, že se nechá zvážit (a před tím se i svlékne) a bude spolupracovat, aby jí pani doktorka do průkazky mohla napsat, že je šikovná. No, stejně si prosadila svou, když odmítla pani doktorce říct básničku s tím, že se jí prostě NECHCE.

Sestřička jí dala nejprve papír, kde měla namalovat to, co bylo na předloze. Během chvilky měla hotový čtverec i hřeben. Jen už ji nezajímalo, že na předloze se čtvrce překrývají a hřeben má zuby šikmo... Prostě je vždy se vším rychle hotová a zásadně si dělá vše podle sebe. Pak dostala černobílé obrázky a měla říkat, co na nich vidí. V mnoha případech bych sama ani nevěděla, co na nich je. Naše Kája zapojila fantazii, a tak když tam byla kočka v kleci, ona viděla kočku za vraty... Byl tam i obraz kluka, tak to pojmenovala jako pána v rámečku...

Váhu má 15,8kg a měří 105cm! Jsme pokořily hranici 15kg! To jsem ani nedoufala :-). Tlak měla 95/60. Oči vidí, barvy zná. Výslovnost také bezchybná. Ploché nohy už také nemá ploché. A bříško i moč v pořádku. Pak se měla otočit na břicho a dostala nečekaně pigáro... No, to se jí moc nelíbilo, ale zvládla to! :-) Jen tu básničku prostě neřekla.

Kikča tam úřadovala, nadšeně ukazovala sestřičce obrázky, které jí pani doktorka dala. Pak si je nacpala do kapes a když viděla, že jsou zmuchlané, hodila je do odpadkového koše. Tož veselé dopoledne bylo...







A odpoledne jsme si užily ve společnosti Míši a Natálky. Já se musela dnes opět smát. Natálka má narozeniny den po Káje. Obě jsou Ryby... Jejich chování ani jednu z nás nepřekvapuje, moc dobře ho s Míšou známe a obě nás stejně vytáčí :-))). Ve kňourání se pravidelně střídaly. Ještě že ta Kikina nemá s ničím problém... Tedy jeden dnes měla - Kája si půjčila její mimi a odešla s ním k Natálce. To byl velký problém...

6 komentářů:

  1. gratuluji k první 5-letce!!!

    Holky jsou moc šikovné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pětiletý macek je osobnost, tak to vídím já :o)

    OdpovědětVymazat
  3. E. měla před týdnem na pětileté prohlídce 110 cm a 16 kg, takže taky "macek" :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pětiletou prohlídku jste zvládly pěkně:-) já se jen divím, jak prohlídky někde probíhají a závidím...

    OdpovědětVymazat
  5. Gábi,jste šikulky obě.A že si mládě řekne co jí ba nabo se nechce...no a?Však se v životě nestratí :-) .

    OdpovědětVymazat
  6. No taky bych se nppředváděla když necjci,,to jí asi nepustí..vlastní zkušenost:-)Vždyť víš, jak je to se mnou i s blbým focením...

    OdpovědětVymazat