úterý 23. března 2010

Den 31.

Úterý

Tak teď na mě zvonila sousedka a když jsem otevřela pravila: "Aha, ty tu máš zase mateřskou školku!" :-)



Dnes tu spala moje ségra Lucka. Šla ráno k doktorovi, tak jsme jí tam hodily (bylo to cestou). Ze školky jsem jela koupit maso, abych mohla večer uvařit další dietní mňamku :-). Aleš už si zvyká. Já taky.

Na fotce je Kikča, která mi pomohla sundat zimní výzdobu. Už bylo na čase :-). Tak mám dokonce umytou i jednu stranu jednoho okna v bytě :-). Kdy já dodělám ty ostatní, to nevím...

S Míšou jsme v půl jedenácté vyrazily do Ikey a ještě se stavily na poště. Potřebovala jsem poslat balíčky a vložit peníze na účet. Ikeu jsme fofrem proběhly a musely rychle na oběd. Kikča si sedala ke každému stolu, co viděla a chtěla jídlo :-). Masové kuličky s bramborem do ní padaly, až jsem se bála, že se nenajím. Ještě že Míša mi něco nechala :-). JJ, já jsem taky taková bezedná popelnice. Andy, vidíš, Kikča je prostě moje věrná kopie ve všem :-D.

Až když jsme naplnily pupíky, mohly jsme jít koupit to, pro co jsme přijely. Ségra mi tu včera ukázala, co si přeje k narozeninám, Aleš mě zaúkoloval halogenovýma žárovkama a skleničkama (dvě jsem koupila a jednu doma rozbila) a ještě pro malou Lucinku Haislovou jsme koupily dáreček k narozeninám.

Cestou domů volala Kája z MUMu a dala mi za úkol nafotit prostor před MUMem... V sobotu bude VIP večer na zámku a chce připravit prezentaci "Pralesa MUMín". Opět rychlá akce na poslední chvíli :-(. Já tohle nechápu. A tak když jsme přijely ze školky, metelila jsem si to s foťákem k Radce domů (bydlí v 11. patře naproti MUMu) a fotila...



Pak bylo několik neúspěšných pokusů uspat Kikču. Až ten třetí se vydařil a Káju si vzala sousedka s Nikolkou ven...

Takže ve chvilce volna jsem začala upravovat fotky (i když byl v plánu úklid - ten holt počká).

Ve 4 hodiny jsem šla Kristýnku probudit, aby i ona si užila na chvíli sluníčka. Je super, že už se zase může chodit na hřiště!

Teď tu máme ještě Nikolku :-).

Kapičky na mne už asi působí. I přesto, že jsem toho dnes měla opět plno, zvládala jsem to naprosto v klidu :-). Takový ten pocit "žádný spěch".

5 komentářů:

  1. No, to byl frmol:-)Ještě že byl dobrý oběd, kuličky si taky v Ikea dáváme:-)

    OdpovědětVymazat
  2. No tak kapičky sem..nutně potřebuju taky tenhle pocit:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Gabčo, ty jsi šílený aktivista - závidím ti ten elán. :o) Kdybych ho měla aspoň půlku co ty. :oD

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je jistě super pocit. A přitom toho tolik zvládáš, pěkné:-)

    OdpovědětVymazat