úterý 2. března 2010

Den 10.

Úterý

Ráno jel Aleš k pani doktorce, jen nevím, zda mi vůbec něco řekne, když vidím, jak nemá chuť se se mnou bavit... :-(

Já jela s holkama do školky, a pak na nákup. Doma jsem doplňovala fotky a snažila se něco dělat. Ale stejně to vypadá, že jsem tu na nic nesáhla.

V poledne jsem jela pro Káju, ale domů jsem ji nedovezla. Šla si hrát k Lucce s Vašíkem a Anežkou a já si pro ni k večeru jela.

Megan má střevní problémy. Celou noc prděla, nespala, dýchala mi nad hlavou a já s ní musela několikrát ven :-(. Si nevybavuji, co tu mohla sežrat, že má takové trápení...

Kikča si po venčení hrozně přála vyndat motorku. Na hřišti už byly děti, a tak se tam jela podívat. Je sranda ji pozorovat, jak je nadšená. Jak vzpomíná, že si tam hrála... Už se těším na jaro!!!

Večer musím zdolat alespoň polovinu té šílené hromady prádla, co mě tu straší... Tak moc se mi nechce!!!



PS: Největší zábavou dne se stal "sliz", který vyhrály holky v tombole. Vypadá jako zvratky. Lucka se děsila, aby to nevyhrála Emička :-). Máme to doma my a holky se o to perou :-D.

8 komentářů:

  1. Bude líp!! :-) Doufám, že i Megan se uleví. A na jaro se těším taky, strašně moc!

    OdpovědětVymazat
  2. Gábi, nemohla si Megana dát ten vajíčkový chlebíček? V neděli okolo nich dost kroužila...

    OdpovědětVymazat
  3. To se tak někdy všechno nakupí, ale to se zase zlepší a bude líp. Jaro už také cítím ve vzduchu, ale zima je zákeřná a asi zase udeří. Ale i tak se moc těším. A držím palce, ať se nálada doma zlepší:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Snad jen dej znát, že potřebuješ Alešovu pomoc. Ono kdoví, čím se ve skutečnosti trápí ale v souvislosti s jeho nemocí není těžké uhodnout. Jen vysílat může něco jiného, než co mu jede v hlavě. A možná by neuškodila oběma návštěva solničky. Jen tak bezdětně.

    OdpovědětVymazat
  5. Jéžíš, to je jak u nás. Se srágotkou u Kesí jsem běhala v sobotu po venku, uklízela i doma.... A bez motorky ted nikam nevycházíme!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Urcite bude zase lip, ... holky maji pravdu.
    Maganka, at se pekne vyprdi do patku.
    A uz se tesim na ten sliz :-), ... i na vas :-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Taky moc přeju, ať už je dneska líp!

    OdpovědětVymazat
  8. taky máme sliz..my ho vyhráli..ale ještě nevytáhli..Šárče milosrdně věří, že je to modeína:-)))

    OdpovědětVymazat