sobota 13. března 2010

Den 21.

Sobota

Včera večer si odvezla holky babička a my si chtěli udělat "hezký" večer a někam si zajít... Aleš byl zase "vtipný", jak on umí, a tak jsem se po jeho vtipu na oko urazila a šla se do ložnice koukat na TV. Tuším, že bylo osm hodin... Pak už jen vím, že v 8:30 mě probudil Benjie, kterého si tu babička nechala a chtěl házet míček :-)... No, nebylo vůbec špatné spát tolik hodin vkuse.

Odpoledne jsme využili toho, že jsou holky pryč a jeli nakoupit. V plánu bylo sehnat džíny a nakoupit dietní potraviny. No, dietní potraviny nebyl problém sehnat, ale džíny jsme tedy nekoupili ani jedny. :-( Ale udělala jsem si radost a koupila si silikonové formičky na mufinky (na doporučení Aranelky) a už nám tu voní... Donesla jsem i sousedce a na oplátku jsem dostala domácí brambory :-).

Když Aleš vynášel věci z auta, jela jsem k babičce pro holky. Cestou zpátky jsme jely kolem jelínků a došlo mi, že nemám žádnou fotku... Tak jsme se doma stavily pro jablíčko a jely je nakrmit. Vůdce stáda sežral co mohl, ostatní jen smutně koukali...






PS: Myšáčkům (hlavně Hopsimu) je lépe!!! Změna k lepšímu je ohromná... Tak jsem zvědavá, co zítra poví pan doktor.

3 komentáře:

  1. držíme myšáčkům pěstičky,ať už je líp ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. Formičky jsou skvělé a krásné :o)
    Ovšem jelínci, to je nádhera

    OdpovědětVymazat
  3. Já ty formičky taky chcu..jen čas žádný , nestíhám...a jestli umí být aleš vtipný jako je někdy michal..se moc nedivím, žes usnula:-)

    OdpovědětVymazat