čtvrtek 1. dubna 2010

Den 40.

Čtvrtek

Máme prázdniny. Těším se na ně víc jak děti :-). Dnešní den jsem se rozhodla vyhlásit fotostávku a omezím sezení u PC. Chci uklízet, ale ti malí škodiči mi kazí můj zápal pro věc.

Tak se budu řídit heslem: "S chutí do toho, půl je hotovo!" :-D Už se vidím večer u žehlícího prkna, jak mi to jde s úsměvem a samo :-D.

13 komentářů:

  1. Tak na prázdniny já se už léta těším víc než děti. Ty často ani neví, kdy je volno čeká, třeba volné pondělí vzbudilo u pubescentů všeobecný údiv:-) Přeji hezký uklízecí den, také jsem se do něčeho podobného pustila:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám stejné předsevzetí pro dnešní den! Tak jsem zvědavá jestli nám to vyjde.

    OdpovědětVymazat
  3. tak to teda držím palce :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Jo Vílo, u Růžovky já žehlím pravidelně. A prázdniny si hezky užij abys to s tím úklidem zase nepřeháněla :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já jediná se na prázdniny netěším. :o) Stejně mě tady banda budí v půl sedmé a ještě k tomu tady oxidují celý den. Fuj to jsem matka! :o)
    Gabčo já ti pošlu klidně i svoji Monte žehlu když by to mělo přispět k úsměvu na tvé tváři. :o)))

    OdpovědětVymazat
  6. Gábi,
    chceš i mojeho monte žehlu,tedy jestli ti nestačí to tvoje a od Ay:-) .A mylý záškodníci jsou snad všude...Lucka mi po O nespala..

    OdpovědětVymazat
  7. Tak teta Gabi nas tady taha za nos,... dobrej APRIL ... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Houby Apríl! Žehlím jak mourovatá a své monte žehly si nechte, bych je neměla kam dát... Mám svého dost :-D.

    Byla jsem navštívit Andy ve školce a nakoupit... Teď tu mám mamču a extra vtipného manžela :-).

    OdpovědětVymazat
  9. Užijte si pěkný večer :-) .

    OdpovědětVymazat
  10. No a zrovna nefotila, vyhlásí si stávku, když přijde ke mmě do školky, chápete to??:-)))

    OdpovědětVymazat
  11. to je škoda,mohli jsme vidět super fotečky ze školky..

    OdpovědětVymazat
  12. Gábi, ty stávkuješ i dneska? :-)

    OdpovědětVymazat