pondělí 19. dubna 2010

Den 58.

Pondělí

V noci mluvila Kikča ze spaní, tak jsem jí změřila teplotu a zjistila, že začíná horečkovat...

Ráno jsem koumala, jak to udělat, aby mohla jít Kája do školky a na gymnastiku. Můj plán A vzal za své, když Irena napsala, že i Natálka je nemocná. Tak přišel na řadu plán B. Káju jsem omluvila a zůstala s námi doma.

Gymnastika možná vyjde! Odvede ji tam Monika a moje mamka se k nám večer chystá, tak by ji mohla vyzvednout... Hurá! S taťkovou pomocí teď počítat nemůžeme. Má po zákaznických dnech a pár dní nebude vědět, kde mu hlava stojí...



Jinak Kristý, ač horečkuje, má plno energie a je k nezastavení... Pusu nezavře... Dokonce z ní začínají padat i nová slova! Jen kdyby se s Karolínou tak neprudily. Momentálně probíhá boj o kočku. Máme dvě plyšové, ale obě touží po té mourovaté... :-( Už aby měly ty myšáky a tím bylo o zábavu postaráno...

To je vám pruda :-(. Venku je tak krásně a já tu mám jednu kňouru a jednu prudilku. Znáte toho oslíka ze Shreka? Tak to je naše Kája! Nemůže se dočkat, až půjde na gymnastiku, a tak se každých 5 minut ptá: "Kdy už budou 4?!!!" Grrr...

A málem bych zapomněla!!! Teta Katka má dnes narozeniny, a tak jí celá naše rodinka Kutalíků přeje vše nejlepší!!! Posíláme velkou pusu a máme tě moc rádi :-). Kytička pro tebe...

7 komentářů:

  1. Přeju, ať je Kristýnce brzy lépe! To je ale smůla, zrovna když je tak hezké počasí.
    Gábi, máš u mě na blogu taky něco:-)

    OdpovědětVymazat
  2. At´jste brzy fit! Moooooc děkuji za kytičku!
    :o))))

    OdpovědětVymazat
  3. Gábi i náš Toník je marod. No tak ať to Kristýnka vykurýruje a bude zase dobře. A kdy se uvidíme?....a kdy si dáme kafe ?....a kdy tě uvidím?...a kdy si dáme to kafe?...a půjdem na víno?...

    OdpovědětVymazat
  4. Moccc dekujiii ...
    A at jsou holky zase fit!

    OdpovědětVymazat
  5. Gábi, ať je Kristýnka co nejdříve bez teplot! A vy ať můžete vypadnout ven...není nad to, když se "kafomlýnkování" rozpustí v okolním šumu :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj koukni ke mě na blog. :o)

    OdpovědětVymazat
  7. tak ať je Kiki brzy v pohodě!

    OdpovědětVymazat