čtvrtek 15. dubna 2010

Den 54.

Čtvrtek

Poslední dobou se všude něco bourá... Naše "krásné" betonové bazény jsou zahrabány a bude místo nich zeleň... Já bláhová si myslela, jak nám chtějí přidělat nová parkovací místa, kterých tu je žalostně málo, ale ono ne :-(. Tak alespoň ta travička, nooo. :-)


Všechno kvete, jen teplo a sluníčko mi chybí...


A tak jsem si vyfotila Káji sluníčko, které má vystavené ve školce... To hřeje, co? :-)


Cestou ze školky jsme natankovaly a zajely dát koníčkům jablíčko. Moc jich tam nebylo a byla strašná zima, tak jsme opět nasedly do naší kytičkaté nádhery a jely domů...


Kikča nespí, to bude veselo :-). Kája se nudí, neboť se nemůže dočkat, až přijde Nikolka. Nedá jí to a stále mi to dokola opakuje nahlas. Ach jo... Že jí to baví, hrát si na kolovrátek!!!

Dopoledne jsem měla schůzku s paní Lanou. Paní Lana mi někdy v lednu volala, že dostala kontakt od mé známé a že mi chce nabídnout testování kosmetiky Herbalife. V té době jsem ale žila "plesy", a tak jsem milou paní Lanu poprosila, ať se ozve za 2 měsíce. A ona se opravdu ozvala... Ač se mi vůbec nechtělo, neměla jsem to srdce jí říct, že nemám zájem. Domluvila jsem si tedy schůzku na tento čtvrtek a abych si ji nemusela zvát domů, měly jsme spicha v MUMu.

Pani Lana je z Ruska, ale hodně let už žije v ČR. Její vystupování bylo na úrovni, její vzhled byl "reklamou" pro Harbelife, který 13 let používá. Pleť bez sebemenšího makeupu ve 45ti letech téměř dokonalá... Cítila jsem se před ní pomalu trapně a když se mě ptala, jak se starám o pleť, musela jsem se přiznat, že "nijak" :-(.

Vyzkoušela na mě kompletní sadu přípravků na péči o mou problematickou pleť. Byla znát změna. A já si uvědomila, že bych už sama se sebou měla začít něco dělat. Kristýnky 3. narozeniny tu budou coby dup a já začínám uvažovat o návratu do zaměstnání. Teď neřeším líčení, oblékání... Nejlepší je kšiltovka, culík a maximálně řasenka... Ale co bude potom, až budu chodit žádat o místo? To se těžko budu maskovat za sportovní čepicí...

Ač jsem si říkala, že mě na nic neudolá, udolala. Teda neudolala, já chtěla sama... Začnu se starat o svou pleť. Alespoň tak, že si ji budu pravidelně čistit a jednou za čas přikupovat nějaké krémíčky, masky a jiné "zázračné" preparáty :-).

Holt jednou za čas do sebe něco málo investovat můžu. Aleš to cpe do auta, tak proč já bych nemohla koupit nějaký "udržovák" pro sebe, co? :-))).

7 komentářů:

  1. No jasně Vílo, chce to investovat i do sebe. Mě už se do ksichtíku nikdo nedívá tak jsem si minulý týden koupila dvoje botičky :o) Tedy jedny můj Pepa. A to školkové sluníčko je krásné a hřeje, páč to pořád tvrdím, že jen děti vidí věechno jak má být, jsou moudřejší než my dospěláci dohromady.

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím,..já už to prošvihla ajsem neskutečně líná..investuji teď do duše:-))))

    OdpovědětVymazat
  3. investuju narazove. Vim, ze je to spatne, ale dlouhodoba pece, mi nic nerika :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Mám testing za sebou. taky o sebe nepečuji. Naštěstí pro mne ta slečna co mě "poučovala" byla podstatně mladší jak já a o 30kg těžší s těžce uhrovitou pletí a to už prý vypadá dobře. No změna po nanesení masky a krémů byla markantní, ale vypláznou za masti na držku 3 000 mi přijde hřích. Tak jsem je vrazila do HANDLE :o))) Ale tímto nezrazuju ostatní. Já to tak prostě mám. Indulona a mýdlo s vodou to jistí :o)))

    OdpovědětVymazat
  5. Správně, Gabérko! I já, starý lajdák, jsem začala už téměř před rokem používat oční krém proti pytlům a vráskám očním! Určitě to trochu pomůže a nemusí to být ani moc drahé, i mezi lacinější kosmetikou se najdou kvalitní věci.
    (Vždycky si vzpomenu na babičku, kolik měla vrásek v relativně nízkém věku, jakmile jednou naskáčou, už se jich těžko zbavuje...).
    Káji sluníčko je krásné, my máme obrázek, který mi posledně namalovala, vylepený na zdi v kuchyni!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Správně, Gabérko! I já, starý lajdák, jsem začala téměř před rokem používat krém proti pytlům a vráskám očním! Určitě to trochu pomůže a nemusí to ani stát majlant, i mezi levnější kosmetikou se najdou kvalitní věci. (Vždy si vzpomenu na babičku, kolik měla v relativně nízkém věku vrásek. Jakmile jednou naskáčou, už se jich těžko zbavuje...)
    Káji sluníčko je krásné, my máme obrázek, co mi nakreslila posledně, vylepený na zdi v kuchyni!

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky jsou moc pěkné, nejvíc se mi líbí rozkvetlá větvička a veselé sluníčko:-)
    Já nejsem schopná nějaké soustavné péče o pleť, někdy to flinkám, jindy se snažím...

    OdpovědětVymazat