pátek 23. dubna 2010

Den 62.

Pátek

Ráno odvezl Aleš Káju do školky a jel si vyřídit papíry na invalidní důchod. Hurá! Má to hotové a pani doktorka to odeslala... Jen říkal, že si připadal jak ve Vesničce mé střediskové :-). To mi udělalo radost...

Myšáky máme potvrzené! Ale ve středu je asi nestihnu vyzvednout. Aleš přišel s tím, že jsme pozvaní na večeři...

Dopoledne jsme si užily s Míšou a zajeli do Globusu pro jídlo. Doma už nebyla ani sůl :-).




Když jsme přijely ze školky, vzaly jsme Megan a šly ven. Konečně je otevřený stánek se zmrzlinou!!! Kája se už od ledna ptá, kdy už bude kopečková... A jakou radost měla Megana!!! :-) No jo, je holt zvyklá hodně let dostávat rozbité kornoutky...





Po zmrzce jsme šly domů s tím, že doma něco pofackuju a půjdeme na hřiště... Kája začla "oslíkovat". Nechtěla čekat... Kňourala a kňourala... Tak mě jen tak napadlo jí sáhnout na čelo a ono hřálo :-(. Měla 37,5, a tak se hřiště nekonalo. Jooo, to bylo řevu :-(. Ale nedalo se nic dělat.

Místo toho si holky vzaly modelínu. Kája vymodelovala krásné šnečky. Kikča "holuba". Narvala si ho do nosu. Já ho pak lovila špachtličkou do uší... Barvu měl zelenou :-). Fakt holka šikovná :-D.

A teď se můžu jen modlit, aby Káje bylo zítra dobře. Mám naplánované návštěvy rodiny a bojím se, že z toho prd bude...

6 komentářů:

  1. Ty, Kikča má talent. No někdy se to nepovede a je to škoda, počasí super, snad si to Karolínka s maroděním rozmyslí, no

    OdpovědětVymazat
  2. Přeju, ať je Karolínka dneska fit! Zelený holub nemá chybu, Kikča chytla i správný odstín:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Choroby v tomto pěkném počasí nebrat!!!
    A pokud už otevřeli zmrzlinový stánek, tak je čas dorazit do Horních Počernic - zmrzku tam mají opravdu dobrou!!! :oD

    OdpovědětVymazat
  4. Zmrzka je jasný signál, že už se blíží hezčí část roku. Hlavně, aby nemoci zůstaly někde v nedohlednu. A pocity jak z Vesničky signalizují humor a to je dobře:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Npsala jsem, a´t je zdravá kiki..a myslela jsem Káju:-)))No už to mám pěkně nahnutý.s tou hlavou..

    OdpovědětVymazat