neděle 11. dubna 2010

Den 50.

Neděle

Víla je smutná. Poslední dobou řeší zdraví... Zdraví myšáků, zdraví Megušky, zdraví svého muže... Kašlíčky a rýmičky malých princezen jsou již naprostou banalitou...

Ráno mi přinesla Kristýnka Tchilliho do postele. Schoulil se mi v dlani a lízal mi prsty. Tím dává vždy najevo lásku... Je tak křehoučký :-(.

Ráno venčila Meganku babí. Tak hned hlásila, že Meganka čůrala i kakala a že toho bylo hodně. Jak pak by ne, když dva dny nic (měla dietu a černé uhlí k tomu). Jenže v poledne už byl bobek hůř sebratelný a když jsem byla s holkama na plese, tak volal Aleš, že M. pos... celý byt, ať jdu domu a vezmu jí ven, že on uklízí... :-(. Tak jsem nechala holky tetám a jela se skleslou náladou venčit. Já už fakt nevím, co je špatně :-(. Asi všechno.

Můj muž. V pátek si byl zažádat o invalidní důchod. Dělá si z toho srandu, ale asi ho to žere. Bylo lepší dělat, že mu nic není a nechodit k doktorům. Teď to má černé na bílém... Vím, nemá to lehké. Měsíc nekouří, držel přísnou dietu na játra (tu si teď trošku upravil, když byly výsledky ok), nejí prášky na bolest... Obdivuji ho, že to tak zvládá. JENŽE. On je vám chvíli hrozně fajn. Má super náladu, dělá si srandu, má mě hrozně rád... Pak ho ale umí vytočit úplná kravina a on reaguje tak, že to moje hlava nebere! :-( A na mě toho je teď taky tolik, že tyto jeho výkyvy nálad nezvládám.





Dobíjej mě teď alespoň ty moje dvě princezny. Vzala jsem je dnes na karneval. Tentokrát to nebyla MUMová akce, takže jsem si to mohla užívat jako máma :-). Holky jsou pro mě všechno. Někdy na ně koukám a nevěřím, že tohle vzešlo z nás dvou. Přijdou mi jako víly... Moje štěstí, moje zlatíčka...

12 komentářů:

  1. Gábi, jasně že jsou holky skvělé, mají báječné rodiče. OBA!
    Myslím na vás.

    OdpovědětVymazat
  2. Vílo, docela nálož na jednoho človíčka... ale BUDE LÍP!! posílám sílu a kopec zdraví pro rodinu i zvířenu!!

    OdpovědětVymazat
  3. Klišé, ale fakt bez zdraví nejde nic.
    Přeju ať to ustojíte. Ty hlavně. Je to na tvých bedrech.
    Zvířátkům taky přeju úlevu.
    A holky jsou víly krásné po tobě. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Gábi, někdy se to prostě sesype najednou ... máš toho moc a ten ID-no, to víš, že to pro chlapa není žádné vyznamenání.
    Já nevím, čím tě potěšit... sama se v tom někdy pěkně topím, ale naštěstí se pak vždycky vyčasí- a zas je chvíli líp. Držím palce, holčičky jsou krásné a ZDRAVÉ!! ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vílo, nebuď smutná!Jsi už velká holka!Nic není tak zlé, jak to vypadá, když je bídně! Kdybych mohla poslala bych nálož energie! Myslím na Tebe a třeba to trošku pomůže!Jak krásné jsou holčičky a mám také jednu důležitou osobu v ID a je to jeden s nekrásnějších a nejsilnějších lidí, co znám!
    Hlavu vzhůru!
    V.

    OdpovědětVymazat
  6. Gábinko, jen krátce, drž se. To bude zase dobrý. Děti máte krásný, ID se dá ustát(je to dřina,ale věřím, že se to dokážete) a zvířátka se snad také dají dohromady. Moc držím palce a hlavu vzhůru.

    OdpovědětVymazat
  7. Vílo, už jen necelé dva měsíce a bude dobře. No a Aleš se asi hodně snaží ale nastane moment kdy to vybublá, no. Jste super rodina a zvládnete to. No a myšáku s Megankou, koukejte se dát dohromady !!! Princezny neboli malé víly jsou krásné a ty silná

    OdpovědětVymazat
  8. Někdy je toho moc i na kouzelnou vílu...Chlapi obecně špatně snášejí nemoc, ID je pro ně asi opravdu moc těžký. Chce to čas. Moc přeju všem pevné zdraví a ať ti holčičky dělají pořád takovou radost:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jednou za čas musí být hůře, aby člověk užíval dnů, kdy je šťastný a spokojený...držím pěsti, ať je to co nejdříve.

    OdpovědětVymazat
  10. Všichni víme jak to je. Vždycky nemůže být posvícení...... Alespoň si pak víc vážíme toho krásného a pohodového. Ale i tak přeji, ať ty krásné a příjemné věci jsou co nejdřív a v co největším počtu. L

    OdpovědětVymazat
  11. Moc, moc držím palce, ať je líp, někdy má člověk pocit, že všechno stojí za houby, ale to se zase otočí...MUSÍ!!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. sluníčko...vždy´t víš..jak jsem ti to říkala, nemá to lehké a průšvihy vždycky chodí spolu apk aje relativně klid...

    OdpovědětVymazat