pátek 30. dubna 2010

Den 69.

Pátek

Čarodějnice






Tak ráda chodím k nám na Chvaly na Čarodějnice... Letos nám to po dlouhé době nevyšlo :-(.

Čekala jsem, že dnes už bude Kája bez horeček. Nestalo se tak. Naopak vypadala hůř jak včera, a tak jsme šly k pani doktorce. V krku nic tak hrozného, ale CRP vysoké, a tak dostala Ospen. Doufám, že brzy zabere. Odpoledne byla zase tak rozpálená, že bych si ty buřtíky mohla opékat rovnou na ní :-(.

Aby toho nebylo málo, bolí v krku už i mě. Ale maminka to nemůže tak prožívat :-).

Když už nemohla Karolínka na čáry, řekla jsem si, že bude fajn, když z nich ty čarodějnice udělám doma... No, můj záměr mi nevyšel. Kikče to bylo putna, držet moc nechtěla a hned si to matlala, tak podle toho vypadá :-). Kája si také diktovala, co smím a co nesmím... Pak se šklebila tak, že jsem ji ani neměla chuť fotit. Po pár fotkách si vzala zrcátko a začala se sama odličovat... A tím naše čáry skončily :-).

Aleš chtěl udělat také Káje radost, a tak jí přinesl rybičky do akvárka. Zůstalo tam pár osamělých neonek. Holt kovářova kobyla... Rybičky jsou super. Hned je akvárko krásně barevné. A dokonce je náš tatínek inteligent! Ulovil si jednu těhotnou rybku, a tak jich brzy bude víc za cenu jedné :-D. Z té má Kája největší radost. Hned mi ji ukazovala a říkala, že bude brzy rodit.

Večer jsem si dala Coldrexový čaj a ulevilo se mi tak, že jsem se dala do výroby Tiramissu (recept získaný přes Aranelku). Už se chladí v lednici :-).

A myšákům se daří dobře. Je sranda pozorovat, jak je každý jiný. Jak mají rádi jiné místo na spaní... Ale společně umí řádit pěkně :-).

7 komentářů:

  1. Fůůůůj, ty jsou strašidelné :-)
    My na Čáry taky nešli, protože E. se bojí... (a zbytek rodiny zrovna nemusí davy)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem teď přišla, gábi..jenže na mě ta byl šílený rumrajch...moc lidí..

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee, to jsou milé čarodějky. Já doufám, že se příští rok konečně někam dostaneme :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné čarodějnice i s myšáčkem na rameni:-)Moc přeji, ať vám je brzy líp!

    OdpovědětVymazat
  5. Marůdek ať je brzy fit.
    A tu těhotnou rybku dejte stranou dřív než bude mít malý rybky,mám dojem že to jsou živorodky a ty své mladé požírají i ostatní ryby by si smlsli.Moc rybám nerozumím,ale tohle si ještě pamatuju...

    OdpovědětVymazat
  6. Čarodějnickou přehlídku by jistě vyhrály:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jééé, to jsou krásné čarodějniceéé :))

    OdpovědětVymazat