úterý 6. dubna 2010

Den 45.

Úterý

Dnes v půl třetí ráno jsem se začala převalovat a získávala čím dál tím silnější pocit, že půjdu zvracet... A taky že jo! Všechna svíčková šla ven. Vypadá to, že na ni už dlouho nebudu mít chuť. Ráno jsem nebyla schopná vstát, a tak jsem Káju omluvila ze školky a nechala ji doma. Náš taťka také "umíral" na rýmičku, a tak jsme strávili dopoledne všichni společně.

Dala jsem se do desinfekce klece. JJ, nedalo mi to a už včera jsem psala chovatelce tu smutnou zprávu a hned se optala, co teď?! Má pro nás myšáčky. Zatím malinké, ale za 3 týdny k odběru...

Kája to dnes oplakala. Opět se ptala, kdy se nám Hopsi od pana doktora vrátí. Tak jsem jí vysvětlila, že už se nevrátí, že už spinká a nikdy se neprobudí. Stále nic. Přišla s dotazem, zda si pro něj pojedeme nebo nám ho pan doktor přiveze... Tak jsem jí musela natvrdo říct, že už umřel. Jo, to byl další kámen úrazu. Plakala, že mu chtěla udělat hrobeček jako má náš Basínek (první myšák). A já si pak v duchu vyčítala, že jsem ho tam nechala...

Bylo hrozné poslouchat holky, jak se o Tchilliho hádaj. Kiki ho nechce půjčit, Kája brečí, že ona teď žádného nemá a že bude dlouho trvat, než dostane nového. Už mě z nich fakt málem vezli...

A tak jsem byla ráda, když napsala teta Aranelka, zda nechceme přijít na návštěvu. Kikču tatínek uspal, já došla s Meguškou, a pak se jen čekalo, kdy se Kiki probudí a budeme moci jít za Holynkama.

Kája, když se někam těší, tak se dokola ptá, kdy už... A tak, když se mě už po 150té ptala, kdy už půjdeme k té sousedce, řekla jsem jí opět, že až se Kiki probudí a ať ji hlavně nebudí! Její odpověď mě dostala: "No joooooooooooo, to bych nikdy neudělala!!!" :-D Dostalo mě to hlavně proto, že ji chodí téměř pokaždé budit...

Dočkala se. Kája i Kiki. A u tety Aranelky si to moc užily! Kristýnka miluje strejdu ("dědu") Pepu a samozřejmě obě zbožňují hafinky (a hafinky je). Já pomohla s foťákem a úpravou fotek a mohly jsme jít i na chvíli venčit psíky.









Také jsem byla dohodnutá s Pájou, že jí ukážu náš byt. Rádi by koupili jeden u nás v baráku, a tak aby měla představu, jak to tu vypadá :-). Pája má také dvě holčičky. Dominičku (3,5 roku) a Danielku (1,5 roku), a tak bylo u nás doma rázem veselo. Všechny holky se napapaly, dokonce i vykoupaly... Kája půjčila pyžamko Dominičce a Kristýnka Danielce a mohly jet domů do Bohnic :-). Ona je pak Pája jen přeloží doma do postýlek a je klid...

Já si jdu teď zasurfovat k žehlícímu prknu...

11 komentářů:

  1. Fotky krásné, tobě už je doufám dobře-poté, co sis odložila svíčkovou :-))

    Přijď si surfnout i k nááám! nabízím neomezeně dlouhou jízdu!! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Asi ti je líp, když už "sportuješ". Taky si ještě dám z hecu do těla. Mám tam dvě pračky :-(.
    Fotky jako vždy povedené! Vy máte kolem sebe pořád plno dětiček a přátel. Přeju, ať je u vás už jen veselo!

    OdpovědětVymazat
  3. Surfovací místo bych také poskytla:-) Přeji zklidnění žaludku, jeden by neřekl, co taková svíčková zmůže. A ať máte co nejrychleji nového myšáčka:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky !!! a děkujeme za návštěvu, musíme zopakovat. Já prkno odložila těsně před tvým odchodem :o))))

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, uz jsem se lekla, ze u vas kupuji byt a nevim o tom:-) Ne ze by me to vadilo.Paja

    OdpovědětVymazat
  6. Doufám, že už ti je dobře! Fotky jsou jako vždy krásné:-)Já teď taky uvažuji, jestli nepořídit potkánka Járovi. Myslíš, že je to dobrý nápad, že bychom to zvládli?

    OdpovědětVymazat
  7. Já myslím, že to zvládnete. Potkánci jsou vážně úžasní - chytří a mají rádi lidský kontakt. Nákladné je akorát pořízení klece :-(. Ale péče jako taková náročná není. 1x týdně vyčistit, k jídlu směs zrní a tvrdý chléb a dávat mňamky (vařenou zeleninu, maso, těstoviny, rýži...). Jen ten jejich krátký život mě poslední dobou ničí :-(. Tchillánek nám začíná také špatně dýchat... Ach jo.

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za info, ještě popřemýšlím, taky zjistím,jestli by nám to prošlo u tatínka:-)Tchillánkovi přeju hodně zdravíčka!

    OdpovědětVymazat
  9. Kouzelné! Nádherné fotky! Budu moc ráda chodit nakukovat!
    Milovnice zvířat :o)

    OdpovědětVymazat
  10. No jak je to možné stou svíčkovou..velikonoční dozvuky? ten váš srazík vám závidím..cítím se izolovaně:-(

    OdpovědětVymazat