úterý 27. dubna 2010

Den 66.

Úterý



Připravila jsem klec pro myšáčky... Zítra to snad klapne a dojedu pro ně! Kája chce stále "Basina" a Kikče jsem dnes vymyslela jméno "Chicco". Ať hezky trénuje "K". :-)



Celé odpoledne jsme trávily na hřišti. Moje děti jsou nejšťastnější, když můžou být venku a mít kolem sebe své kamarády. To je pak pohoda i pro jejich maminku :-).

8 komentářů:

  1. Vílo, opět krásné fotky a doma bude zase veselo. Jsem zvědavá, jak budou holky reagovat na malé myší temperamenty :o))

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, tak to i my se v dálce těšíme na nové členy rodiny :-;

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je fajn..budete to fakt číst Kiko?...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to se těším na zítřejší fotky myšáčků:-)
    Jo a K taky trénujeme, že bych zkusila vaši metodu?:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc si myšáčky užijte!! :-) ať se jim u vás líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Přeju jen samé úžasné "myšákovské" dny! Určitě se u vás budou mít jako v bavlnce!

    OdpovědětVymazat
  7. Andy, budeme mu říkat "Čiko". Jedno K je až až :-).

    OdpovědětVymazat
  8. Já že mě moje kámoška poučovala..že se Chicco čte Kiko..páč žila v itálii a měla manžela itala..kdybych tady rekla o svém kočárku, že mám kiko..asi by na mě čuměli:-) taky jsem se to neneučila používat:-)

    OdpovědětVymazat