pondělí 26. dubna 2010

Den 65.

Pondělí




Zamknout - nezamknout? Toť otázka...

13 komentářů:

  1. Zamknout pusy nachviličku a hudební nástroje taky a užít to ticho, jo ? :o)
    Nebo zamknout sebe? blog? taky mne vedou k tomu jakési důvody ach jo

    OdpovědětVymazat
  2. Asi zamknout..dobrá zkušenost

    OdpovědětVymazat
  3. Je to těžké. Když zamknout, tak komu potom půjčit klíč?

    OdpovědětVymazat
  4. muj aktualni brouk v hlave..
    zalezi zda prevazuji negativa nad pozitivy

    OdpovědětVymazat
  5. Kdyz to musi byt, zamknout. A klic? Ten mas prece ty a je jenom na tobe, komu ho pujcis, ... kdo si ho "zaslouzi"

    OdpovědětVymazat
  6. Takové krásné holčičky! Nezamykat a když, tak jen na chviličku!Jsi šťastná žena s takovm pokladem!...a pamatuj, klíč musí viset na viditelném místě!

    OdpovědětVymazat
  7. Gábi,sic netušíc co se stalo,že přemýšlíš nad zamknutím...mě napadlo hned,že mluvíš o blogu,ale doufám,že si to rozmyslíš :-).
    Jinak souhlasím s Vlaďkou...klíč musí vyset na viditelném místě!

    OdpovědětVymazat
  8. Nezamknout!!! Vybodnout se na to, ono se to ulezi. Paja

    OdpovědětVymazat
  9. Gábi, kvůli rekonstrukci našeho domečku jsem dlouho neměla čas a hlavně klidné místo na čtení mých oblíbených blogů. Proto jsem dnes večer s chutí usedla a pročítám i starší přispěvky.
    Máš krásný blog s ještě krásnějšími fotkami, ale kdo ho bude moci číst záleží jen na tobě. Moc ráda k tobě chodím, tak se přikláním k nezamknutí. Držím palce ke správnému rozhodnutí.

    OdpovědětVymazat
  10. Holky, díky za komenty. Mám ráda svůj blog odemčený. Myslím, že sem nepíši nic intimního, ale někdo je jiného názoru... A já teď nevím, jak to vyřešit. Když zamknu, přijdu o možnost potkat další fajn lidičky jako jste vy! Když nezamknu, bude ve mně ten pocit: "Hlídej si, co píšeš, aby zase nemohl nikdo nic říkat!!!" Horší je, že místo, aby to ten dotyčný řekl přímo mě, tak to řekl manželovi a to neudělalo dobrotu :-(. A tak ho asi zatím nechám otevřený... A uvidím. Ale k uzamčení jsem měla vážně včera našlápnuto!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Člověk nikdy neví, kdo ho sleduje a kdo si jeho myšlenky vyloží úplně jinak, než má. Škoda, že nejde zablokovat jen některé IP adresy. Těší mě, že je tady odemčeno, chodím se sem nadýchnout a čerpat energii,ale chápu,když je třeba zamknout krám. Je to těžké. A doufám, že se to ustojí:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Gábi,já ještě dodám...ty víš,že před časem jsem s podobného důvodu přemýšlela nad uzamčením,nakonec jsem to vyřešila upozorněním a tím to pro mě hasne.A s mužem o blogu často mluvím takže už nemají nic o čem by nevěděl.Opět je mezi námi klid.Snad si to i u vás doma brzy"sedne".

    OdpovědětVymazat
  13. Gabro, ani netušíš, jak moc nad tím teď přemýšlím i já...zamknout, či nezamknout??? A nevím a nevím...schválně jsem na začátku roku měnila adresu a stejně jsem neunikla :-( a tak váhám...jsem přesně ve fázi, že si začínám hlídat, co píšu a to ve svém blogu nechci!!!

    OdpovědětVymazat