pátek 9. dubna 2010

Den 48.

Pátek

Tchilli. Náš 1,5 roku starý myšák. První, co Kristýnka potřebuje, když otevře oči. Pomalu první slovo, které řekla... Kdyby to byla věc, mohla bych říct, že to je její nejoblíbenější hračka. Tchilli je úžasný myšák. Od malinka miloučký a mazlivý... Hubne :-(. Hubne a dýchá "jinak". Dala jsem mu hrozínko, to on rád... Jednou si kousnul, pak odložil a nechtěl :-(...





Štve mě, všechno mě štve. Kdo a co, to je jedno... Jsem naštvaná.

9 komentářů:

  1. Mé nebohé Gabérko! Myslím na tě, ať je brzy lépe! Tobě i Tchilíčkovi! Posílám velkou pusu z Cherbourgu, Tvé Pí!

    OdpovědětVymazat
  2. moc moc drzim palce, at je tomu krasnemu fesakovi lepe!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Tchilli je už vlastně dědoušek ne?
    To je vždycky smutné, když je zvíře marodné...to je jak s děckem. Gábi vydrž. Přeju at je líp...

    OdpovědětVymazat
  4. Jejky, to je situace!Věřím, že bude lépe!
    V.

    OdpovědětVymazat
  5. Je mi to moc líto..držím palce

    OdpovědětVymazat
  6. Sluníčko, nemrč se přece...v životě jsou ty horší alepší dny..zas to bude lepší...Musí!

    OdpovědětVymazat
  7. Gábi, držím pěsti ať je lépe a radostněji

    OdpovědětVymazat