čtvrtek 22. dubna 2010

Den 61.

Čtvrtek

Včera jsem pomalu do půlnoci vyhlížela fotečky nových myšáčků. Únava zvítězila, a tak jsem si šla lehnout. Ráno jsem zavítala na stránky naší chovatelky a byly tam! :-)

Rychle jsem vybrala jediného tmavého "Ulina"(barva mink). Světlého "Urana"(barva platinová) si vybrala Kikča sama :-). Byli tam tři, co vypadali úplně stejně... A tak jen doufám, že budu první, kdo si o ně napsal... Jsou kouzelní. Mají oba Dumbo uši, tak vypadají tak "trubkovitě" :-). Chovatelka Lenka sama řekla, že z nich budou "velké líné trubky", což je ideální! Takový byl i náš první potkan Basík (Basilej). A Kája touží po tom, aby se i její nový myšák jmenoval Basík... Takže jejich "U-jména" budou asi změněna na domácí verze :-).

Odběr by měl být od středy 28.4. (nějak to musím udělat s gymnastikou). Já se tak těším, až tu budou. To bude doma zase radosti :-). Snad si je holky rovnou rozdělí a nebudou boje...

Ulin


Uran


Včera jsem "crocsíkovala", a tak jsem zapomněla napsat, že jsem objednala naši letní dovolenou!!! Já se tak těším... Od 31.7. do 7.8. budeme na Mydláku. Místo, které je mojí srdeční záležitostí... Místo, kde jsem prožívala svá letní dětská dobrodržství, první lásky... Obyčejný rybník v jižních Čechách, ale pro mě je to prostě "něco víc".




Kikča je dnes už konečně bez teplot... Na její náladě to bylo hned znát! Se vymódila, frajerka :-).

Káju mi vyzvedla ze školky teta Lucka, a tak byla Kája šťastná, že si může hrát s Emičkou. Vyzvedla jsem si ji pak odpoledne na hřišti, kde jsem blejskla malou Emilku :-). Seděla tam jako hříbeček a "tvořila"... Emilka je o den starší než naše Kristýnka. Je to další "erární" MUMové dítě :-). A já byla pomalu u jejího porodu :-))). To je ale na dlouhé vyprávění...

Večer mi volaly holky z MUMu, ať je zachráním... Byla přednáška o IZIPu, ale nedostavily se maminky, které se zapsaly. Tak aby to nebylo trapné, šla jsem tam do počtu. IZIP je přeci jen náš generální partner plesový... :-)

A tak jsem doma zanechala nespící holky a tetu Páju... Tímto se jí omlouvám :-). Po půl hodině jsem se z přednášky vytratila a šla Páju doprovodit k autu. Mám teď zamotanou hlavu :-). Ale to teď ještě nemá smysl řešit. Každopádně mám nad čím přemýšlet...

7 komentářů:

  1. Jéje, ti jsou krásní a každy je úplně jiný:-)

    OdpovědětVymazat
  2. :o)))) fakt Vílo vypadaj trubkovitě, Kája vybrala moc pěkné jméno no a na dovolenou krásné počasí přeju

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná mimina. Krásné trubky...tak přeju ať dělají samou radost. :o))

    OdpovědětVymazat
  4. Myšáci jsou kouzelní! Uran vypadá jak ta plyšová krysečka, co mají v Ikee.Teď teprve vidím, jak je ten plyšák dokonale věrohodný!:o)))...a dovolená parádní!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný...zas budu mít fotečku?:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Super trubky, ... a Uran vypada jako nas Rocky, ... jenom ty ouska ma jine :-)

    A uz ted preji krasnou dovolenou, ... vsak to potrebujes jako sul ...

    OdpovědětVymazat
  7. Myšáčci jsou krásní :-)...mě se to ještě začne nakonec opravdu líbit :-)))
    A moc tě vítám na svém blogu, já už k tobě pokukuju nějakou dobu :-)

    OdpovědětVymazat