sobota 3. dubna 2010

Den 42.

Sobota

Lenka a Martin

Moje kamarádka ze Zlivi. Bylo nám 14, když nás někdo seznámil. Tím vzniklo naše přátelství a pravidelně jsme si posílaly několikastránkové dopisy. Záviděla jsem jí, že může bydlet v "Mrkvanově" a každoročně jsem se nemohla dočkat letních prázdnin...

Lenka nám byla před 5ti lety na svatbě a teď se bude vdávat i ona. Jsem ráda, že jsem jí dnes mohla nafotit společné fotky s Martinem. Sluší jim to, co? :-)








Můj muž ráno perlil. Váleli jsme se s Kiki v posteli, ona mi hladila prsa a tatínek zasněně pronesl: "Máma mívala hezká prsa. Asi je ztratila... Někde na písku."

4 komentáře:

  1. Fotky jsou moooc pěkný. Už má Lenka vybraného fotografa na svatbu? :-)
    A můj muž by ode mě dostal polštářem přes hlavu, kdyby něco takového zkusil pronést ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezke fotecky,... slusi jim to!
    A uzijte si navstevu.
    Jooo a Ales, ... koukam, ze srsi zase humorem, ... nechodi on potaji kourit a cpat se dobrutkama ? :-))) Bych ho poslala na ten pisek, at jde hledat ty krasne maminciny prsa :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky krásné...aby ne! Když si vyberou takovou fotografku... ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. No fakt dobrý.i když drsný...

    OdpovědětVymazat