pondělí 5. dubna 2010

Den 44.

Velikonoční pondělí

Dopoledne veselé, strávené u našich...







Odpoledne smutné... Musela jsem se rozhodnout, co bude s Hopsim... Opět se mu přitížilo. Utíkal z klece, dusil se... :-( Pan doktor mi sám řekl, že moc možností už nemáme a že pokud souhlasím s eutanázií, vykoná ji. A já pak pro slzy neviděla... Usínal mi v náručí, a pak jsem se s ním rozloučila... Nechtěla jsem mu dávat opět další atb. a čekat, co bude. Nechtěla jsem dál trápit jeho hubené tělíčko :-(.

Je mi smutno...

15 komentářů:

  1. Je mi to líto. Hlavu vzhůru, myslím na tebe.

    OdpovědětVymazat
  2. :( Bude lip...Denisa K.

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee, Gabco, to je mi moc lito, myslime na vas, mame vas radi. Holky jsou urcite take nestastne, co. Mne zrovna dneska psala pani chovatelka. Ale urcite je ted Hopsikovi dobre a ma okolo sebe spousty jinych zviratek ...

    OdpovědětVymazat
  4. Gábi, posílám pusu....měl u vás dobrý život...to vím.

    OdpovědětVymazat
  5. Je mi tedy myšáčka líto, ale určitě se u Vás měl báječně. Smutné pondělí. Ať to rychle přebolí.

    OdpovědětVymazat
  6. Jé Vílo to mne mrzí. Vím jak ti je, my museli před rokem rozhodnout o uspání Ájinky.
    Jinak vidím krásné fotky a moc se mi líbí holčičky s králíčkáma a perníčky a mazanec je jako puntíkatý. Krása.

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky krásné.
    Hopsíka je mi líto Gábi. Jak říká Andy, měl se u vás moc dobře. :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné velikonoční fotky!
    S myšáčkem je mi to líto...

    OdpovědětVymazat
  9. Gábi,fotky máš opět krásné a vše říkající :-).
    Hopsiho je mi líto.Vím jak ti je,ale tvou,vaší bolest to nezmírní :-(.Určitě mu u vás bylo dobře!

    OdpovědětVymazat
  10. No, to je vždycky těžké rozhodnutí... smutné, ale já jsem to před 13lety s naším psem řešila stejně- zastávám stejný názor, že pokud není jiná cesta-nač prodlužovat utrpení. Dobře jsi to udělala, ale věřím, že lehko ti z toho není. Asi by to chtělo nějakého nástupce...aby rozptýlil chmury...

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné fotky .... a Hopsiho je mi líto, je to těžké rozhodování, ale než aby se trápil ....

    OdpovědětVymazat