čtvrtek 8. dubna 2010

Den 47.

Čtvrtek

To malé skřítě dnes neskutečně zlobí a kňučí... Bych ji nejraději vytahala za kožíšek! Na všechno "Ne!" nebo "Já!" Škodič jeden paličatej, samostatnej... Někoho mi připomíná :-D.



V poledne mi trvalo hodinu, než usnula... Stále něco povídala, hemžila se a vymýšlela si čůrání a pití... Teď spí a já jsem přešťastná!!! Konečně chvilička pro sebe.

To druhé skřítě šlo dnes po dlouhé době do školky. Ráno jsem ji vezla společně s Natálkou. Robert (tatínek Natálky) mi ji pak v poledne dovezl s tím, že nutně potřebuje vyměnit sukni... No jo, to chápu! Vždyť si ji pokecala a bez čisté prostě k Natálce nemůže!!!

Až se vyhajá to malé, dojdeme si pro to velké a půjdeme na hřiště... A snad nezapomenu skočit do MUMu nafotit BIOBEDÝNKY!!!

Tak nakonec bylo v MUMu plno. Ochutnávaly jsme VITAMINÁTORA. Název mě pobavil :-) a moc mi moštíky chutnaly...

6 komentářů:

  1. Tak to mi taky někoho připomíná, ikdyž Domča je kozoroh, takže takovej malej rohatej. Všechno chce sama a opovažte se mi něco přikazovat!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Gábi, jestli máš zítra školičku, tak si dejte moštíky z lednice :-) (jestli ne, tak dám vědět Hance) A jestli hledáš víčko od foťáku, tak se válí v kanclu na stole ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zítra mám školičku a moštíky si dám ráda :-). Víčko jsem ani nehledala, ale díky za upozornění :-))).

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to mne mrzí že jsem nezvládla se jít podívat na bedýnkování, o čem to je ? hodíme zubem až se potkáme viď

    OdpovědětVymazat
  5. Aranel:-)))Jí se směju, hodit zubem neznám:-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Biobedýnky... To si každý týden (nebo kdy chceš) koupíš bedýnku, ve které je aktuální nabídka zeleniny a ovoce, vajíčka a 2 litry moštu... VŠE BIO :-). Hodíme zubem...

    OdpovědětVymazat