úterý 13. dubna 2010

Den 52.

Úterý

Dnes má svátek Aleš. Aleš, Alešek, Alík, Alf... Tak se říká našemu tátovi :-). Kája mu včera namalovala obrázek. Je vidět, že se nechala inspirovat současným deštivým počasím. A také je vidět, jak náš "geniální levák" je hned se vším hotov :-D. Udělá čáry, čáry a je to. Nezabere jí to víc jak 5 minut...



Manžílku můj, přeji ti vše nejlepší k tvému svátku! Asi nejvíc ze všeho ti přeji silnou vůli a hodně zdraví... Lásku máš, tak ještě štěstí k tomu...

A když už tu píši o Alešovi, tak mě nedávno pobavil... Ležel si s tím svým mininotebookem na sedačce a říká: "My budeme mít v květnu ten třídní sraz se základkou... Si asi budu muset něco vymyslet, abych tam nemusel. Hele, to už je tolik let! Mně ty jména už vůbec nic neříkaj. Třeba tady, nějaký Petr Bareš... Poslouchej, co píše:... A Jakub Straka! On k nám někdo takový chodil???!!!" Zpozorněla jsem. Petr Bareš mi nic neříkal (jsem španě slyšela - on je to Petr Mareš), ale Jakub Straka chodil se mnou na základku. A už jsem byla doma! Ten sraz je můj a né jeho :-D. Jen mi to poslali na jeho mail, který jsem před několika lety používala :-).

Hláška dne:
Kája:"Mami, kdy už bude ta bábovka?"
máma: "Za chvíli." A píchla jsem do ní párátkem...
Kája: "Mami, proč do ní pícháš?" A sama si odpoví: "Protože je měkká jako kámen?" :-D

PS: Včera mě Kája překvapila na gymnastice. Začíná z ní být šikovná holka. Sama udělá "stojku" a z ní rovnou most :-). Ona je takový samouk...

7 komentářů:

  1. Vše nej nej k svátku přeji tvému Alešovi :-).
    A chválím šikovnost Kájinky :-) .

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to bylo, Gabro, legrační překvápko. Bych si smíchy učůrla :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Třeba Vílo budou na tom spolužáci stejně, klidně tam pošli Aleše :o) No tak sousede, všechno nejlepší! Kája možná bude malovat na čas. Nevím jestli je v umění taková disciplína a třeba založí novou disciplínu. Jo holka to šikovná je, má být Vílo po kom, že :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Aranel, to by neprošlo, jsou tam i učitelé a ti mají dobrou paměť:-)
    Taky se připojuji s gratulací, přeji všechno nejlepší! Hezky to dneska oslavte:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Maly samouk. TO mas pravdu. Vzdyt se na vasem gauci porad nejak krouti. Nebude to nahodou tema genama :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hezky oslavte svátek! Aleše je jednou za rok! A srazy, to je dobrá kapitolka! :o)))

    OdpovědětVymazat
  7. tak to je bomba:-)))))Oboje. aleš i kája:-))))

    OdpovědětVymazat