pátek 2. dubna 2010

Den 41.

Pátek

Na dnešek se mi nevstávalo moc dobře. Měla jsem zlé sny, ve kterých jsem byla pronásledována a bála se i o děti... Probudila jsem se s hrozným pocitem.

Moje mamča u nás spala, a tak tu s holkama ještě ráno blbla. Já se dala do úklidu a na oběd pozvala Míšu s Natálkou. Naty tu pak zůstala a já dala Kiki spát. Opět jsem žasla nad tím, jak moc si jsou naše slečny Rybky podobné. Kňourají obě tak úžasně, že už jsem pak ani neuměla rozeznat, která má zrovna nějaký problém. :-)

Megan mi dnes opět dala zabrat. Během chvilky začala těžce dýchat. To je vždy znamení, že už to nemůže vydržet a že musí ven. Jenže to už bylo vidět, že to fakt nevydrží, a tak putovala na balkón. Tak jsem zahnala holky do pokojíčku a začala desinfikovat... Když bylo hotovo, přišla Míša. Radovala jsem se, že včas, že můžu s Megan, ale zase vše špatně! Znovu to na ni přišlo, a tak jsem si dala opět úklid :-(. Měla jsem v plánu, že mi tu M. pomůže, ale byla jsem tak vyřízená, že jsem řekla, že raději půjdeme všichni ven.

Venku se zase předvedly ty dvě Ryby. Jedna kňourala, že chce kolo, druhá kňourala, že chce helmu... Pak byl problém, co budou dělat. Jedna chtěla jít na hřiště, ta druhá chtěla na procházku... Kdo nezažil, nepochopí. Ještě že ta Kikča ještě mlčí a jede tam, kam je potřeba!!! Měly jsme s Míšou chuť zdrhnout a nechat je tam. Fakt jim to dnes šlo! A je vtipné pozorovat, jak Káje i Natálce vadí, když ta druhá kňourá, ale ani jedné nedojde, že se chovají úplně stejně :-).





Když jsme přišly ze hřiště, dala jsem se ještě do mytí oken. Přeci jen nám má přijet zítra návštěva a já stále neměla dodělanou jednu půlku oken v bytě.

Megan byla až do večera dobrá. Vzala jsem ji ven a ta mrška háravá vůbec nechtěla jít domů. Hledá si nápadníka. Ona vám dokonce přestala i kulhat!!! JJ, jaro...

8 komentářů:

  1. nestávkuješ :-)
    Káju jsem zažila a úplně chápu a obdivuji, že to vydýcháváš :-)
    Perníčky máte krásné - mňam!

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Vílo, a nemohla bys místo mytí oken si na chvíli stoupnout do kouta a napočítat do deseti. Mohlo tě to třeba i přejít :o)) tvoje aktivita mně přivádí k zoufalství a k pocitu stoleté báby. Já prostě ty naše okna neumyla, měla jsem tady haranty a pekla a smažila a co odjeli byla přivežena Maruš z DD ja už takový výkon nedám, no

    OdpovědětVymazat
  3. Gabčo, perníčky od Alenky, co? Taky máme napečeno. Dlouho nakukuju, ale taky napíšu, ať víš, kdo ti tu šmíruje :o)) Chci jen říct, že ti to stranšě sluší a Kája je osobnost, co víc si přát :o) Veru alias Veveruss :o))))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné perníčky a určitě jsou i dobré:-) Dohadování dětí, to znám:-)Přeju krásné Velikonoce a návštěvu si pěkně užij:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Zásadně si nepujčuju cizí děti. :o)
    Sobecké, ale zatím jsem nikoho nepřidusila. Zatím.
    Perníčky krásné.
    Návštěvu si užij. :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím s krásnými perníčky a obdivuji za trpělivost s kňourajícími dětmi a velkou pracovní aktivitu. Přeji příjemnou návštěvu a krásné Velikonoce

    OdpovědětVymazat
  7. Tetka, slusi ti to
    A ja musim zatukat, Neny ted ma nejake "klidne" obdobi, ... tak snad to Kaju prejde.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná gábi.. atyky nemám uýmyto..nemám nic a ani jsme neupekla:-(

    OdpovědětVymazat