sobota 10. dubna 2010

Den 49.

Sobota

Jedna taková akční sobota...

Ráno jarní úklid. Taková ta hromadná akce, kdy si každý uklidí svůj plácek před a za barákem. Trošku jsem se bála, že budu sama (spolunájemníci raději zaplatí 200,-- do společné kasy, než aby vzali koště nebo hrabičky...). Byla jsem mile překvapena, když ze 14ti bytů byla účast 5ti. Dámy šly za barák, pánové zůstali před barákem. Když jsme zametaly vajgly, říkala jsem si, jak jsem ráda, že ten můj muž vážně nekouří a že doufám, že už to tak zůstane na věky věků...

V půl desáté jsem se omluvila a pádila do MUMu, kde jsem měla nastarosti burzu potřeb. Burza potřeb je vždy daleko klidnější a příjemnější práce, než burza oblečení... I ty davy lidí nejsou takové. A dnes jsem byla i mile překvapena z hojné účasti MUMek. Úklid byl také za chvíli hotov, a tak jsem měla čas se i věnovat rodině a večer zašla jen na dvě hodinky vyplácení...


Kája se nemohla dočkat, až ji odpoledne vezme taťka ven na kolo. Ještě ji neviděl jezdit na tom novém, které dostala k narozeninám od tety Katky. Kikča vytáhla ven motorku a jezdila na ní pomalu rychleji, než Kája na kole :-). Moc dlouho jsme venku nebyli. Meganka dnes hodně pajdá (asi změna počasí) a Kája okamžitě kňučela, že jí je zima na ruce... Dnešní počasí bylo vážně naprd :-(. A tak jsme uklidili kolo, motorku a Megušku a šli do MUMu na kafe. Ano, "šli". I můj muž! Zázrak. Stal se zázrak. Šel a dokonce nám tam pomáhal s vyklizením kumbálu (odnosil papíry do kontejneru) :-).


7 komentářů:

  1. Já taky dnes nebyla na jarním úklidu. Budu ale v sezoně v rámci možností (služeb) sekat trávu.

    OdpovědětVymazat
  2. Vy jste fakt akční! Fyzicky i organizačně. Jarní úklid na sídlišti? To ještě existuje? Moc chválím! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je fajn, že jste se na úklid sešli. To je 30% účast, bezva:-) V MUMu jste taky akční, máte tam tolik akcí, paráda!

    OdpovědětVymazat
  4. Ať žije jarní úklid!
    Pamatuju to z dob svého dětství před XXX lety! Je fajn,že zrovna tohle přežilo! Sbližuje to prý lidi!
    krásné jaro, Vílo!
    Vlaďka

    OdpovědětVymazat