pondělí 12. dubna 2010

Den 51.

Pondělí

Pondělky mám ráda... Ten dnešní je ale jiný. Takový líný... Chybí mi energie, šla bych si nejraději lehnout ke Kikince. Kája dnes spí ve školce, a pak pofrčíme na gymnastiku.

Fotky nouzové, focené na balkóně. Už mi to tam krásně kvete... Jen mi chybí makro objektiv. Tímto fotit makro moc nejde a to mě štve :-(.

6 komentářů:

  1. Gábi, kvete ti to krásně!
    Co ti brání si na 20 minut s Kikčou lehnout? Já jsem to udělala a rozhodně nelituji :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Těch vašich myšáčků je mi líto, vypadali spolu tak spokojeně. Nikdy by mě nenapadlo si je domů pořídit.Snad to dobře dopadne...

    OdpovědětVymazat
  3. Já kdybych si lehla, tak by to nebylo na 20 minut a byla bych pak dost nepoužitelná... Také jsem musela uvařit, aby bylo večer co jíst, až přijdeme vyhládlé z gymnastiky :-). A jak nám to teď chutná...

    A Meguša měla konečně tuhý bobek!!! Hurááá!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Meguško, je to úleva, ještě vydrž holka :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty máš tedy botanickou přímo na balkoně... to jim snad i zpíváš, že ti tak kvetou, ne? ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Gábi,mám ti co závidět.
    Květů na záhonku mám ..hodně,ale rozkvíst ne a ne :-).A souhlasím s Wlčicí...ty jim snad zpíváš :-) .

    OdpovědětVymazat