čtvrtek 29. dubna 2010

Den 68.

Čtvrtek

Basin a Chilli. Jsou to 29 dní stará miminka :-). Bráškové se narodili na Apríla... A díky nim je doma hodně radosti!






Váha ve 4 týdnech:
Basin (tmavý) 88g
Chilli (světlý) 82g

Ještě mi to nedá, abych tady neudělala reklamu restauraci "U Krokodýla". Výborné jídlo (tataráček, roštěnka, víno...), super obsluha (miluji, když umí doporučit speciality a co k nim se hodí za pití...)... A hlavně ta pohoda, sranda a odreagování se. Těším se, až mě tam manžel vezme znovu :-).

A babičce děkuji za hlídání. Neměla to jednoduché. Kikča byla díky myšáčkům rozjetá a nechtěla spinkat... Pak k ránu se ještě Kája obudila ve 4:44 s horečkou, a už neusnula. :-( "Miluji", když za mnou každých 5 minut chodí a říká: "Maminko, už spíš dlouho, neměla bys vstávat???" A já v 6 ráno ten pocit opravdu nemám :-))).


7 komentářů:

  1. Jsou nádherní :-) .Mám radost protože i u vás je radost :-) .

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou krásní a fotogeničtí:-) Tak ať vám pěkně rostou a dělají radost:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherní myšíci!
    Zkuste se s holkama podívat na http://www.potkani-forum.cz . Je tam velká a přívětivá potkaní komunita, děti si můžou prohlídnout obrázky dalších potkánků, a dokonce pořádáme i srazy, na které bereme i naše ušaté lumpíky:-).
    Přeju vám, ať vám myšáčci přinesou spoooustu radosti!
    Yurinka

    OdpovědětVymazat
  4. Jejda, ty jsou krásní! Ještě jsem naživo takové mazlány neviděla! Snad někdy...Ať máte doma hodně radosti!

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy Vílo, mají krásná očička a trubkovitá ouška :o)
    Můžu se stavit tento týden, jsem od něděle do 5.5. snad kdykoliv jen 4.5. je myslím v 17 hod. začíná výstava v Chvalské galerii tak tam chci :o)
    Jo a mám croscy MODRÉ :o))))

    OdpovědětVymazat