neděle 4. dubna 2010

Den 43.

Přeji všem nádherné Velikonoce!!!



kredit Hallo, Egg! (easter kit) PST desings
Děkuji Liduš (Barbarce) za výrobu tohoto úžasného velikonočního pozdravu...

Dnes jsem nefotila já, jen upravila fotky...





Jsem moc ráda, že u nás byla Lenka s Martinem. Babí si vzala večer holky a my si tu užili srandu. Mohli jsme pak spát až do rána... Na oběd jsme zajeli do Ikea. Stihli jsme akci 2 jídla za cenu jednoho :-). Pak jsme se rozloučili a jeli domů. Já s holkama spala a probudila jsem se prdelkou napřed. Holky na tom nebyly o moc líp. Maj obě rýmu a kašlík, tak je to prudí...

3 komentáře:

  1. Ikea a její akce, to potěší :o) a krásné fotky, kdopak to asi fotil hmmm

    OdpovědětVymazat
  2. A já jsem prdelkou bapřed furt, to ty ne, sluníčko:-)

    OdpovědětVymazat