sobota 1. května 2010

Den 70.

Sobota

1. máj - lásky čas... Dočkala jsem se svého prvomájového polibku, jen to nebylo pod rozkvetlou třešní, ale v mojí kytičkaté nádheře :-). Je taky "rokvetlá", tak snad neuschnu...

Taťka musel na skok do práce, tak nám udělal rychlovýlet. V práci se holky koukly na zvířátka a mohly jsme zase sednout do auta a jet domů. Ale když už je ten svátek, tak jsme se cestou stavili u Mc Donalda a holkám koupili Happy Meal, ve kterém měly tyto veselé dráčky :-). Pak jsem vzala Megušku rychle ven a všichni jsme zalehli do postýlky...






Ráno jsem vyslechla v koupelně vtipný rozhovor mezi Kájou a Alešem: "Tatínku, chtěl bys být někdy stonožkou?" Následovala rychlá odpověď: "Nechtěl, protože by mě pak bolelo 100 noh!"

A jedna večerní perlička:
Aleš leží u TV, kouká na reklamu a říká: "Vidíš, miláčku, já jsem taky jako Airwick! Také uvolňuji vůni postupně a v pravidelných intervalech!!!" :-D A nezůstal jen u slov, ale opravdu nám tu "zavoněl". Já se s ním prostě nemůžu nudit :-))).

5 komentářů: