čtvrtek 27. května 2010

Den 96.

Čtvrtek

To vám byl den...

Dopoledne jsme si s Radkou a holkama udělaly procházku po Chvalech. Roznosily jsme letáky na Pohádkový les a já nafotila nějaké fotky...





Radka s Eliškou šla potom k nám a "dojedly jsme zbytky" :-). Ona Ráďa k nám na zbytky chodí moc ráda :-))). A jak nám špagety chutnaly...

Pak se dala do barvení mé hlavy... Vybrala jsem si tmavě hnědou barvu, takže jsem skoro černá, ale mě se to líbí :-). Raduš, díky za nabarvení a pokec...

Odpoledne jsme ve chvílích, kdy nepršelo, byly venku a zašly na zmrzku.

Od 18h byla v MUMu přednáška o Bachovkách. A já tam zůstala. Domů jsem si přinesla kapičky pro Káju, mámu i Aleše. No, nejvíc je asi potřebuje Aleš...

Pak jsem odvedla holky domů a šla zpět do MUMu balíčkovat taštičky na les...

V půl jedenácté v noci jsem psala Lucce (LEVA), zda mi nechala šatičky na svatbu v MUMu... Přišla mi od ní nějaká zmatená sms, že už je doma a Lenka už má kluka... Jo, fajn. Tak má kluka! Měla jsem radost. Lenka byla ještě v 8 hodin na přednášce o Bachovkách a říkala, že dnes bude asi rodit. Dohodla se s Luckou a jejím manželem, že L. pohlídá Emilku, než přijede babička a manžel L. ji odveze do porodnice. Tak první, co mě napadlo, bylo, že do porodnice dojeli, hned porodila a už jsou doma (jako L. s manželem). Ale ono to bylo úplně jinak!!! :-)))

Prý ve 23:15 volal Lenky manžel, zda by Lucky manžel nedojel pro babičku, že to na Lenku asi přišlo. Jenže ve 23:20 volal znovu, že to je nějaké rychlé, zda by ji nešel rovnou odvézt do porodnice. Chvíli na to zavrhl i porodnici a poprosil Lucku, aby přišla k nim a zavolal záchranku... No a tak naše Lucka, zastánkyně přirozených porodů, si jeden zažila a pomohla na svět malému chlapečkovi :-). Ve 23:38 byl na světě... Když mi to pak Lucka volala, byla jsem mimo. Celá jsem se třásla, ale byla dojatá. Sanitka je pak napoložila a odvezla do porodnice.

JJ, Lenka a její rychlé porody :-). Už Emilku odrodila takovou rychlostí, že mě PA ani pomalu nestihla odpojit od monitoru a poslat na chodbu :-D. Já jsem totiž tenkrát, když Lenka dorazila do porodnice, seděla na příjmu v Podolí a monitorovali mi Kristýnku v bříšku :-))). Na příchod E. na svět se prostě nedá zapomenout. Dokonce mi to zastavilo pravidelné kontrakce. Brečela jsem a Aleš se vyděsil, co se stalo :-). Kristý se mi narodila o den později.

To by jeden nevěřil, co vše zažije :-). Ani usnout jsem nemohla!

4 komentáře:

  1. Tak to moc gratuluji k miminku:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych si přála rychlý porod, ale takovýhle fofr??? Nevim nevim, bojim bojim :-D Gratuluji k miminku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vílo, takový fofr dá jednomu pěkně zabrat, nemysli. No ale třeba do třetice, že ...:o))))

    OdpovědětVymazat