úterý 18. května 2010

Den 87.

Úterý

Jaké bylo moje překvapení, když jsme zjistila, že hry se nehrají už jen na Facebooku, ale i na blogu :-). A moje oblíbená bloggerka Vlaďka mě tímto zapojila do tého hry. Původně jsem myslela, že mám vybrat svoji nej fotku, ale po bližším zkoumání jsem zjistila, že mám vybrat 10. fotku z nějakého alba (souboru)... Díky tomu jsem prošla stovky fotek, zavzpomínala na to, jak byly holky malé a docela mě mrzí, že mám v PC fotky až od konce roku 2004... Ne každá 10. fotka byla nej. Až jsem narazila na tuto, mému srdci blízkou... Je to rok stará fotka Káji s tulipány. Vyzařuje z ní něha a krása a já ji mám moc ráda!



Tuto hru posílám dál...

Kopáčci
Janina
Alercam

A ještě přidám jeden rychlý a dobrý recept od tety Jarky z hor...

Buchta hrk-hrk
Piškot:
5 bílků ušlehat
10dkg cukru
5 žloutků
10 lžic oleje
6 lžic vlažné vody
1/2 prášku do pečiva
1 vanilkový cukr
22dkg polohrubé mouky

Péci asi 20 minut (nejpve na vyšší stupeň, pak dojít na 170)

Poleva:
2 plechovky mandarinek (i se šťávou)
1 šlehačka
1 ztužovač šlehačky
1 pudink bez vaření (Dr. Oetker)

Vše dát do uzavíratelné nádoby, udělat hrk-hrk a nalít na buchtu!

HOTOVO!!!

Vzkaz pro babičku s dědou: "Králíček mi moc chutnal! Děkuji Kikča... :-)"

3 komentáře:

  1. No vidíš, jak já blbě dodržuji pravidla! Fotka s tulipány je boží, jako Tvoje všechny!
    Krásný týden V.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná,obdivuji barevné sladění šatů s tulipány:-)
    Recept mám doma schovaný, ale ještě jsem ho nevyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  3. No kytky jsou super, buchtu už jsem dělala aje taky super a holky Kutalky taky:-)))

    OdpovědětVymazat