sobota 15. května 2010

Den 84.

Sobota

Dnes byla Kája pozvaná na oslavu Anežky narozenin. Holky si oslavu moc užily (zvláště u čokofontány...) a já prošla takovým "rychlokurzem" ovládání mého foťáku :-).



Z MUMu jsme pádily domů, kde jsem se stihla převléknout a frčela jsem s Míšou na Schovanky do Újezda. Jen teda ten "rychlokurz" mi moc při večerním focení nepomohl. Fotky jsou hrozné :-(. Bylo tam hodně špatné světlo... Ale jinak jsme si to užily a v 11 hodin už byly doma.


A zítra mě čeká s Andy divadlo... Tak si to snad užijeme!!! Už se těším... Aranelko, díky za lístky a ještě jednou vše nejlepší k narozeninám!

3 komentáře:

  1. Pěkné fotky, i ta poslední:-) Já bych taky potřebovala nějaký rychlokurz. Muž sice fotí, ale vysvětluje mi to moc odborně. Na konci přednášky pokaždé zjistím, že jsem tam, kde jsem byla, na začátku...A to mám malinkatý foťáček:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky krásné a atmosféra taky! Je fajn si vyrazit na "babský tah" !

    OdpovědětVymazat