středa 12. května 2010

Den 81.

Středa



Od návratu od tety bych jen a jen spala... Že by opožděná jarní únava?

Od 1.4.2010 byl Aleš uznán invalidním důchodcem II. stupně. Nevím, zda mít radost nebo ne. Každopádně mi vesele popisoval jeho dnešní story od komise :-).

A babička Vierka má dnes narozeniny! Tak babičko, vše nejlepší!!!

8 komentářů:

  1. Basínek je kouzelnej ,ale já hlavně obdivuju to, že je tak krásně dokážeš nafotit,neb ať dělám co dělám,tak s tím naším potkaním čertiskem se mi nikdy nezadaří. ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten mě dostal. Ten je prostě k sežrání :-)) Nádhera!!

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se mi líbí:-) Jo, posudková komise...

    OdpovědětVymazat
  4. Gábi,fotka je moci mocinky pěkná...
    S posudkovou komisí jsem naštěstí nikdy neměla co do činění...
    A Babičce Vierce přeji všechno nejlepší,spoustu let v rodiném kruhu a zdravíčko ať slouží.

    OdpovědětVymazat
  5. Gábi, taky musím pochválit. Basinek je krásný, moc roztomilý.

    OdpovědětVymazat
  6. Chci ho taky. Jenže, stojí proti nně Pepa, Holy a Nelynka. Stejný team co odmítá kočku. Ach jo.
    No a Aleši přeji hodně zdraví a tahle záležitost je prostě důležitá, máte rodinu a jíst se musí, takže dobře to je.

    OdpovědětVymazat