středa 26. května 2010

Den 95.

Středa

Dnes, když jsme šly z gymnastiky, přilítla za Kájou Anežka a říká jí: "Kájo, víš, že tě Vašek miluje???". Dělala jsem, že jsem to neslyšela. U auta jsem se nenápadně ptala, co jí Anežka říkala... A odpověď: "Nic!" Ale červenala se :-))). A to je teprve ve školce...

Moje foto ze včerejška (fotila Lucka Š. - díky :-))...



Vážila jsem myšáky:

Basin 290g
Chilli 255g

8 komentářů:

  1. Jó, Vílo a bude hůř :o) a moc krásná fotka ta tvoje

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééé, ty jsi moc pěkná ženská :-).
    A láska je láska, tomu neporučíš...ta kvete v každém věku :-)...zkrátka, když musíš, tak musíš :-)))))

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůůů, krásný portrét :-))))

    OdpovědětVymazat
  4. Gábi, portrét se mi moc líbí, moc ti to tam sluší, holky jsou taky kouzelný.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná fotka, moc ti to sluší:-)
    Jen počkej, až přijde puberta:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Holky, díky :-). Já doufám, že mi to teprve bude slušet, až zítra přijdu od kadeřnice :-))).

    A puberty už se teď děsím :-).

    OdpovědětVymazat