sobota 29. května 2010

Den 98.

Sobota

Tak trošku hektické ráno... Ale do Zlivi jsme dorazili :-).

Užili jsme si naprosto úžasnou svatbu. Všichni byli v klidu, užívali si to... Nikdo neprudil... Počasí vyšlo, jak nejlépe mohlo. Štěstí jim pršelo, když byla svatební hostina... Naše dvě princezny si užívaly všechny možné tety a strejdy- známé, ale i neznámé... A úplně nejvíc je bavily kozy. Hostina byla totiž na Hluboké u ZOO, a tak měly přístup rovnou z restaurace i do dětské části, kde mohly krmit kozičky...

Já si nejvíc užívala focení. Nebyla jsem ale hlavní fotograf. Fotky jsem dělala pro svou vlastní potřebu. Novomanželé měli vlastního profi fotografa, který mi maximálně vycházel vstříc a dokonce mi půjčil můj vysněný macro objektiv!!! Proto ty krásné detailní fotky... No paráda!!!

Fotek bylo původně 1639, promazávala jsem a promazávala, až jsem se dostala na krásných 800... A teď je ještě upravit a narvat do fotoknihy! Snad ji stihnu mít hotovou za 14 dní (než se vrátí nevěsta se ženichem ze svatební cesty) :-)

Svatbu si asi nejvíc užil náš taťka. Naprosto si tam porozumněl se svědkem a ostatníma chlapama. No, vypadal pěkně :-). On má naštěstí hrozně miloučké opičky, a tak jsem se také před tím, než padnul za vlast, dočkala vyznání lásky a jiných lichotek, které potěšily :-))). Prý opilí mluví čistou pravdu! :-D

Jeho poslední slova před usnutím byla: "Miláááčku, co budeme dělat zííítra?"
"Nevím."
"Já bych chtěl jít do ZOO..."
"Proč?"
"Protože chci vidět větší prase než jsem JÁ!!!" :-)))





6 komentářů:

  1. k tomu se nedá nic dodat :-DD..

    OdpovědětVymazat
  2. Nevěsta a hlavně družičky jsou krásné ale co takhle foto miloučkého Aleše :o)))

    OdpovědětVymazat
  3. I miloučký Aleš bude :-)))... Až na něj dojde řada...

    OdpovědětVymazat
  4. To je krááááásně sebekritické, to fakt pobavilo :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Gábi,
    fotečky jsou jako vždy vše říkající a moc pěkné :o) .

    OdpovědětVymazat